f_k Creative Commons License 2010.08.18 0 0 35223
"És tegyük hozzá azt is, hogy arrafelé a Bz-k sincsenek ennyire szétrohadva"

Időnként bevitték őket felújítani Szolnokra illetve Szombathelyre.

Ez jelentős költség.

Az adott fűtőház vezetője költött a járművekre pl Szentesen.


Balassagyarmatról amúgy aki tudott elmenekült az ilyen állapotok miatt.

Cargohoz mentek átmentek egy másik fűtőházhoz, ill. nyugdíjba mentek stb.

Van olyan időszak amikor a 16 ezrelékes emelkedőn 2 mellékkel nem tud felmenni a Bz, mert elkapar, különösen a becskei alagút környéke veszélyes, meg ott ahol túl sok falevél hull a pályára főleg ősszel pl Vác-Drégelypalánk, ahol majdnem végig erdőben halad a vonal.

Többször elfordult, hogy műszaki hiba miatt (pl. elfolyt a hűtővíz) a szemből közlekedő Bz "segélymozdonyként" visszatolta Gyarmatra a szolgálatképtelenné vált BZ-t

Az alagútnál a szinkronban közlekedő sebes tolt ki már ottragadt szerelvényt.

Természetesen előtte írásban és szóban a vonatkozó Utasítások alapján végezték a "nyíltvonali pályafelszabadítást"

Ha jól halottam Usgyikat fognak közlekedtetni Bz helyett egyrészt ez kivált Bz+2 mellékes vonatokat másrészt az Usgyik hajtásrendszere kedvezőbb és a 16 ezrelékes emelkedőkön nem lesz ennyi gond.
(Csak legyen elég Usgyi ehhez)
Előzmény: Törölt nick (35217)