Beren Creative Commons License 2010.08.15 0 0 7882
Kösz a tippet.

Hála az aprószenteknek, nem ez volt a probléma. A sógoromnak (aki egyébként elektronikai mérnök és semmi köze az autószereléshez) megemlítette, hogy ha hideg motornál jelentkezik a probléma, akkor érdemes megnézni a gyertyákat, mert hidegen nehezebben keletkezik a szikra, de ha bemelegszik, akkor minden megjavul. Kicseréltem a gyertyákat és - hipp-hopp - úgy tűnik, most minden rendben.

Viszont ezzel kapcsolatban volna még két kérdésem. Egyrészt lehet tudni, hogy gyárilag milyen gyertyát tekernek a motorba? Másrészt mennyi az esély arra, hogy a kötelező szerviz esetén Bosch gyertyát tekerjenek a régi helyére? Merthogy erősen az az érzésem, hogy a kocsimban most lett először gyertya cserélve, pedig már majd' 80 ezer kilométer van benne. Viszont ha ez a helyzet, akkor honnan tudhatom, hogy a szerviz mindig korrekten megcsinált-e mindent? Pl. hogy 60 ezernél tényleg kicserélték a vezérműszíjat, vagy csak kifizettették a súlyos pénzt, nekem meg majd szétveri a motort az elszakadó vezérműszíj?...
Előzmény: Sarkany (7881)