Tudni kell pár dolgot a cégről és a gép(ek)ről.
Az első gépek a Corone-k nagyon jó repülőtulajdonságú gépek. Kicsit magasan hordják az orrukat, köszönhetően annak, hogy a szárny beépítési szöge 0 fok, (és itt már kezdődhetne is a fikázás, mert kb 2 évbe tellett míg megértette András, hogy nem gyártanak ilyen gépeket 0 fokkal, kell adni neki egy kis állásszöget.) A szerszám módosítva lett, ebből lett a Phantom, és az mégjobb gép. Repülésileg. Emelkedik mint a bolond, jó a siklószáma is. ( a Pirátéhoz hasonló a szárnyprofilja) Nagy csűrők kis sebességnél is jól irányíthatóva teszik.
A műszaki tartalommal vannak gondok, szerintem még mindig, ahogy a repnapi kiállított gépen láttam, de ezekre nem térnék ki.
A hiba a Corvusnál ott van, hogy a cég vezetőség mindnet megtesz a cég és saját maguk lejáratásáért. Na meg hogy igazándiból egyik sem repülős ember. A Gecse egyáltalán nem, András meg csak egy kicsit az. Nem láttak bele soha az üzemeltetésbe, a javításokba, a repüzemek lebonyolításába, esetleg klub életbe és az egymásra utaltságba. Ebből következik az, hogy amikor Őri Feri lezuhant, Gecse rögtön nyilatkozott a tv-nek, hogy ez csak pilóta hiba lehetett, mert a géppel nem volt semmi baj... Másnap szinte mindenki -akinek volt gyomra az idegtől hozzászólni- lecseszte, hogy hogyan lehet ekkora barom, hogy ilyet nyilatkozik, amikor a vizsgálat nem hogy nem zárult le, még el sem kezdődött. Ezzel sokakat magára haragított, de nagy ívben sz@rt rá és csak röhögött, hogy mit hőzöngünk. De mit várjon az ember egy "gazdasági szakembertől" aki azt sem tudja mi az a repülőgép, nemhogy mi az a repülés...
Meg mostmár csinálhatnak bármi jót, megbélyegezték magukat az előbb felsorolt dolgokkal, illetve azzal, hogy aki dolgozik nekik, kikaparja a gesztenyét, az utána feleslegessé válik a cégnél, mert Gecse szemével onnantól csak költséget jelent... és kigolyózzák onnan, vagy valami kreált dologgal, vagy megvárják, míg maga un bele a b@szakodásba és lelép.
Ezek tükrében kell "A CORVUS"-t szemlélni.