Sose tartottam gyorsulási versenyt és a hengerenkénti két szelepes szívós motoroknak van egy olyan tulajdonsága, hogy alul jó a nyomatékuk.
Szóval egy induláskor 1-2-3-5, ami kb. 45-től tartgható volt már városban.
Országúton olyan 85-90 kmph küzütt mentem mindig (kivéve ha pálya, akkor 100-110, de az igen ritka volt felém.
Terep.
Sose nyomtam a gázt. A fent leírtak miatt, ha fulladt, akkor felező, de max 1300-1500 rpm fordulattal, és egyszerűen oyankor az injektoros rendszer NEM ESZIK.
Volt néhány istenbarma kollégám, aki mikor meleltt vezette a vasar, nyomta mint a barom, azzal a jelszóval, hoyg "kell neki azerdő, meg alul fulladf..." no ilyenkor jött az azonnali helycserés támadás, és megmutattam neki, hogy hogyan is csinálom. S lőn: 'Jé, nem fullad le, Jé, megy, Jé felmászik a falra is, jééé..." és "jé, nem zabálja a benzint, meg nem szakítjuk ki a futóművet."
Szóval az a helyzet, hogy nehéz terepen nem kell kapkodni, és nem füstölöd el a benyát
Röviden ennyi.
Egyszer megcsináltam rajta az indítókábel, testkábel, gyújtáskábel cserét (anyagár kb 8000 Ft), az is sokat jelentett, illetve a korábban ecsetelt problémák miatt 10 e km-ként a váltóban is cseréltettem mindig az olajat és az összes zsirzót mindig feltöltettem. Utálta is érte a fasz szerelők, de kénytelen voltak tudomásul venni az ebbéli "hisztijeimet"
Ha már a kábeleknél piszkálsz, fontos, hogy a generátor fölé tegyél egy vízteelőt, hogy a hűtő felől jövő esetleges csöpögések nem kezdjék ki a diódasort.