gigabursch Creative Commons License 2010.08.12 0 0 377
Ja igen. Volt kolléga, aki szerencsés volt, és 140 ekm alatt nem kellett a váltóját egyszer sem basztatni, nekem (és elődömnek) 105 ekm alatt 5-ször hullot szét a váltóm. Neki mondjuk a futóműve volt halálos veszedelem, míg nekem az olyan volt, hogy bármikor elengedhettem a kormányt, sose kezdett el táncolni (szóval óvatosan vezettem, és nem gyilkoltam szét a terepen)
Három műhelyben lett szerelve, ugyanazt mondták mindig. Ezt ki kell cserélni mert öntvényhibás, láthatóan csálé, de a válasz mindig az volt - JAVÍTANI!

Hiába szórakoztak azzal, hogy a kardánok ne rezonáljanak be, mindig berezonáltak bizonyos tartományban, hiába szórakoztak azzal, hogya fékek egyformán fogjanak (még fékcsővek is ki lettek cserélve, a bal első olyan 12 e km-ként összaszarta magát, aztán a többi is



Szóval ezek az iszonyatos dolgok voltak azok, amelyek miatt írtam azt, amit írtam.

Holott a fogyasztásom jellemzően 7,5-8 között volt télen nyáron, sokszor durva terepekkel. (persze ehhez vezetni is tudni kell) Sokan nem hitték el, és közülök többen meglepődtek a tankolásnál. Jó is volt a 13. havi keresetem emiatt, de nem szeretnék még egyszer Nivát magam alá.
Ellenben a tapasztalataimat régebben is, most is szívesen átadom.


Előzmény: rev251 (373)