Terepképességei gyakorlatilag egyformák, minimálisak az eltérések, hol erre-hol arra.
(pl. a Nivának a teteje alacsonyabban van, és fértem már el vele bedőlt fa alatt, ahol a Jimnyvel nem. De ugyanilyen van fordítva is, egál.)
Új áruk kb ugyanannyi 3,7m <.> 4,0 mFt.
Őssze van rakva. Ez tény. 6 évig Níváztam, fél éve Jimnyzek. Ég és föld.
Hátul így is, úgy is kényelmetlen.
A töréstesztje a Jimnynek 4 csillagos, a Niváét - ábr sok főrumon kerestem és kerestettem szakújságírókkal is (pl. tc, a2), sehol nem találták meg.
Szervízköltségek, alkatrész árak? Passz, erre úgy 3-4-5 év múlva tudok egzakt választ adni.
A váltó kiosztása jó, a motor halk (1.3 benzin), országútra szerencsé lenne egy 6. fokozat is, emrt nagyon oörgős a motor, de ezzel se megy többet az ember 100-110-nél.
A klíma felemelő élmény, de helyzetben ki kell kacsolni, ha kell a teljesítmény - de ez minden kis kocsira igaz..
Lámpái jól világítanak.