Blueplanet
2010.08.11
|
|
0 0
31
|
Igazad van, aláírom. Na de, mi nem azt vitatjuk, hogy jelen esetben az ivr-ben ne lehessen fizetős szolgáltatást elérni vagy onnan átirányítani, mert ez természetesen volt-van-lesz, hanem a bevezetés idejében illő lett volna hangbemondással jelezni, mint annak idején a 1230-ról a 1430-ra történő váltást, hogy szokjanak rá arra. Elkerülhető lett volna ez a helyzet. Sztem sokan jártak így. Légy nyugodt, tudják, hogy miért oldották meg így. Mint pl.olyanról is hallottam, hogy a Tisztelt Ügyfélszolgálatos "elfelejtette" közölni az ügyféllel, hogy rajta keresztül a díjcsomagváltás xxx mindegy hány Ft., az önkiszolgálon vagy webes felületen keresztül történő váltás viszont díjmentes. Aztán a számlában ott szerepelt a tétel... |
Előzmény: ZE (29)
|
|