ZE Creative Commons License 2010.08.11 0 0 29
Mondtam, hogy az ivr-ben kötelezőre kellett volna állítani a "fizetős szolgáltatást óhajt igénybe venni" hangbemondást, ezt elszabták, ebben teljesen igazatok van. Amiben szerintem nincs, az az (a világon sok zöld/kék számon elérhető ivr-be van bekötve eseti díjas szolgáltatás hasonló módon), hogy egy szolgáltatást egy hívószámmal azonosítotok. A szolgáltatás nem a 1430, nem a 1733, hanem a telefonos üsz, a tudakozó. Sőt, tovább megyek. Attól, hogy a 1430-at ingyen lehet felhívni(!) attól még az üsz.-on keresztül végzett beállítások díjkötelesek is lehetnek, amire az ügyintézőnek kell felhívnia a figyelmet, miszerint amit a t. üf. kér (pl. díjcsomag módosítása: ügyintézővel 625Ft, önkiszolgálóan díjmentes). Van olyan is (csekkes fizetésre váltás) ami mindenképp fizetős, pedig azt is el lehet érni sima gombnyomogatással a 1430-on keresztül... A tudakozó a tü-n belül is fizetős.
Előzmény: Blueplanet (27)