fz70 Creative Commons License 2010.08.11 0 0 25
"...Szolgáltatás, nem adott szám hívása. Ez megvan, érted? Ha igen, akkor folytassuk a dolgot -..."


Hmm...

Megkérlek, hogy ne menjünk el ebbe az irányba.
Egyrészt lesajnáló, másrészt kioktató...stb...
Amennyiben ragaszkodsz ehhez a stílushoz, akkor ne raboljuk egymás idejét...



Amúgy:
Igen, értem a szolgáltatás és a szám hívása közötti különbséget.
De!
Itt egy telefonszámot "díjmentesnek" neveznek és nem említenek kivételt!
Ez ellen még egyetlen érvet sem hoztál fel.
Vagy Neked mást jelent a "díjmentes", mint nekem?

A legnagyobb mértékben hidegen hagy azon tény, hogy egy automata más szöveget kezdett el "darálni"! Mert nincs benne a szerződésemben, hogy egy megváltozott automata szövegelés, vagy annak végighallgatása (de nem végighallgatása is) egyenlő lenne egy ÁSZF változással.

És az ellen sem érveltél, hogy ha EDDIG ingyenes volt az adott menüpont, akkor mitől is nem kell nevesíteni, ha ezen menüpont elérése (irányítson az bárhova), egyszercsak NEM ingyenes!?



uff
Előzmény: ZE (24)