Igen, van ilyen. Ha a rendszerben kevés a gáz, akkor a kompresszor a szívó oldalon vákuumra szív és egy kapcsoló megállítja a rendszert. Tudniillik ekkor a kompresszorban lévő olaj eltávozhat, ami a rendszer dugulását vagy a kompresszor besülését, szeleplap törését okozhatja. A másik lehetőség, hogy elöl a hűtő (kondenzátor) el van tömődve, ami a nyomás túl magas értékét okozhatja, ami szintén tiltó tényező. Először a hűtőrészt takarítsd ki ( vízzel is átmoshatod, vagy egy kefével kikefélni.) Én a slagot és a vizet javaslom. Ha nem segít, vidd el egy klímáshoz, egy töltet ellenőrzés sokat segíthet. . A kompresszort ne kínozd, mert komoly költség lehet a cseréje.
A mnásik problémád nem függ össze a klímával. A klíma kompresszor nem tudja meghajtani a motort, mert mágneskuplunggal kapcsolódik, ami gyújtás elvételekor elejt. Mge visszafelé nem tud dolgozni. Az olaj nem fogyogat a gépből? Esetlg a turbó hibája? (Intercooler csövet levenni, megnézni mennyi olaj van benne.)
Remélem segítettem.
Csipike, aki boldog, mert jó lett Csipesz autója.
Ha valakinek esetleg TECHSHIFT hidraulika hibája van............ :-))))))))))))))))))))