Törölt nick Creative Commons License 2010.08.06 0 0 35168
"1931-ben vagyunk, a probléma lényege, hogy a 23,6kg-os sineken a 11,4 t tengelynyomású Bcmot nem közlekedhet, ezeknek a pályáknak a cseréje belátható időn belül nem valósítható meg."

Ne haragudj, de amit írtál az tömény hülyeség.
1.: 23,6 kg-os sínekren az engedélyezett tengelyterhelés 12 tonna volt akkor is és ahol még van ilyen, ott is annyi. Ha figyelmesebben elolvastad volna a szakirodalmat amit reklámozol, akkor kiderül az igazság: a mellékvonali hálózat az 1930-as években még tele volt 20,0; 21,75 és 22,3 kg-os sínekkel. Nos, azok valóban nem bírták a 11,4 t tengelyterhelést (de ilyen sínek ma már csak kisvasutakban vannak, főleg a kecskemétin találhatóak).
2.: Ezeknek a pályáknak a cseréje éppen az 1920-30-as években vett nagy lendületet.
Előzmény: Wsz (35153)