Törölt nick Creative Commons License 2010.08.05 0 0 35108
Miért bizonyult hibás döntésnek a Pécs-Harkány vonal bezárása/felszedése?

Hiszen komoly szakemberek igen alapos felméréseken alapuló számításokkal igazolták, hogy:
- a vasútvonal felújítása tovább nem halasztható
- a vasútvonal felújítása aránytalanul nagy összegbe kerülne
- a vasútvonal kihasználatlan
- a vasútvonal a személy- és áruszállítást nem tudja népgazdaságilag hatékony módon lebonyolítani
- az új beszerzésű autóbuszok sokkal színvonalasabb személyszállítást nyújtanak
- az új beszerzésű tehergépkocsik sokkal színvonalasabb teherszállítást biztosítanak
- új közutak és buszfordulók építésére van pénz
- a vasút pótlása miatt szükségessé váló buszfordulók, közutak fenntartására, fejlesztésére van pénz
- egyébként is kell mindenhová a közút, mert az "jár"
- vasút meg nem kell mert az "nem jár"
- a közlekedés az új rendszerben sokkal olcsóbbá válik az Állam számára (az utasok, fuvaroztatók számára csak 3 évig, azt is a MÁV támogatta)
- a vasúti fővonalakról nem fognak soha az életben eltűnni a mellékvonal által eddig ráhordott utasok, áruk, mert amíg világ a világ közúti ráhordás lesz
- a vasútnál munkaerőhiány van és a felszabaduló létszámmal a fővonali nyomasztó létszámhiányt végre enyhíteni tudják.

Nem értem, mi a bajod akár egyetlen vasútvonal bezárásával is. Csanádiék ott szúrták el, hogy nem zárták be az összeset.
Előzmény: D55 (35096)