Az igazság az, hogy az, hogy a 70'-es években is, meg a 80'-as években is szóba került az újra nyitás gondolata pártvezetői szinten veszprém megyében!
Belátták azért akkoriban, hogy a buszok nem képesek megbirkózni a tömmeggel, ami ott áramlik Veszprém/Almádi/Alsóőrs/Füred között.
Csak akkor már be volt építve a nyomvonal kurrens része Vörösberény, meg Almádi körzetében, a hegygerincen. Ha ez nem történik meg, talán még lett is volna egy halvány reménysugár.
Apám akkoriban Veszprém megyében elég magas körökben forgott a beosztása miatt, és mivel vasutas volt korábban, ő is mindíg, mindenhol hajtotta ezt a dolgot. Csak sajnos akkor már a központi vezetésben (Bp.-en) nem sikerült ehhez támogatókat találni.
Aztán az élet megoldotta a kérdést, ma már mindenki autóval jár, elférnek az emberek a buszokon, így már a vonalra sokan nem is emlékeznek.