Hát, ahhoz képest, hogy utas sem nagyon volt, elég sok vonata volt a vonalnak. És akkor ugye ehhez még tegyük hozzá azt is, hogy teljesítménykorlátok is repkedtek, még szép, hogy nem az ilyen utolsókat rúgú nem túl szép (utasforgalmi) perspektívájú vonalakba fektette a Start a teljesítményét.
Nade, hogy azért már bele is kössek a dologba.
1. Mi ez a 38018-as vonat, óra:10 helyett óra:06-kor indul?? Hát bazz, ez így nem ütemes, kapásból -10% utas :)))) Nameg mi az a 20:22-es pécsváradi indulás?
2. Nagyjából a Pécsi érkezési időpontok tetszenének is, ha nem csak 5 perc maradna az IC-re átszállásra. A vonalon jegykiadással rendelkező állomás nemnagyon van, ha jól tudom, a jegyvizsgáló IC pótjegyet sztem nem tud kiadni, így pedig az 5 perc kissé soványka a Pécsre beérkezés, begyaloglás a pénztárhoz, kivárni a sorodat, IC pótjegyet venni, visszamenni az IC-hez combóra. Tehát sztem kicsit szűk az átszállási idő.
3. Ahogy elnézem a Pécsről visszaindulási időt és a keresztezési helyet ugye a Pécsre érkezési idő, és a vonalon lévő keresztezési helyek korlátozott volta predesztinálta Pécs-Külsvárosba. Namost ide nekem kicsit soványnak tűnik a kereszteztésre fordított normaidő. Az állomás egyik végén 1 perc, a másikon 2...
4. Előbbiből adódóan frankón megdupláztad a vonalon közlekedő járművek számát. Eddig 1 motorral operált a menetrend, most 2 Bz motorral. Ami ugye a bérköltség megkétszereződését eredményezi, csak ha nem tudod kiküszöbölni a motorkocsik majdnem 2 órás pécsi láblógatását....