Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.26 0 0 8036
Tudom mire gondoltok.A karbi és a henger szívónyílása közötti térfogatnövekedésre amit egy membránház közbeiktatása fog okozni.az a baj ami a simson hengerénél is gondot okoz.Nevezetesen hogy az alu hengertestnek nincs elég "húsa" hogy bele lehessen sülyeszteni a membránt.A másik motoromnak a hengere olyan hogy símán bele lehetett sűlyeszteni a membránt.Simsont is csak úgy tudnak membránosítani hogy aluból öntenek egy membránházat és azt csavarozzák rá a hengertestre.A csehek a membránosítást úgy oldják meg hogy vagy a forgattyúsházba szív a motor (ehhez nagyon sok aluhegesztés kell) vagy pedig egy alu tömbből marnak ki egy házat amit a hengerre csavaroznak fel.Ha a mustang hengerbe belesűlyeszteném a membránt egyszerűen kettéválna az alu test.Arról nem is beszélve hogy a segédfelömlőket nem is lehetne kiképezni a perselyen.
Előzmény: garázsharcos (8029)