1, 3, nem tudom.
2, Azaz, miértre a válasz:
Nem pár éve cserélték ezeket.
Pár éve a megállókat rázták gatyába. Aztán a Blaha-Moszkva szakaszon volt vágány javítás (elhasználódott ívekben, stb).
Ahol most dolgoznak, ott lehetis van rá, eléggé elhasználódott a pálya a viláág talán legforgalmasabb vonalán.
2009:
Augusztus 1-19. között részleges pályafelújítást végeznek a Nagykörúton a Blaha Lujza tér és a Moszkva tér között. Ennek keretében elsősorban néhány ív és útátjáró felújítására kerül sor.
2006:
A Combino villamosok fogadásának további előkészítéseképp április 18-június 9. között a Nagykörúton több ütemű vágányzár mellett átépültek a villamosperonok, a felsővezeték, az áramellátás és helyenként a villamospálya is (itt gondolom ívkorrekció volt, hogy a (szélesebb) villamosok elférjenek.
2000:
Június 13. és augusztus 30. között pályarekonstrukció zajlott a Karinthy Frigyes úton is. A Budafoki úti megállónál középperon épült, a körtéren pedig megszűnt a Fehérvári úti összekötővágány, valamint a 6-os hurkon kívüli összes egyéb csatlakozó és kiágazóvágány.
1998:
Július 30-augusztus 31. között folytatódott a Nagykörúti pályafelújítás, ezúttal az Irinyi József és Október 23. utcákban a Karinthy Frigyes út és a Bercsényi utca között. A Fehérvári úti végállomás átépítését későbbre halasztották.
Ezenkívűl a Margithíd felújítása miatt volt pár pótlás.
(forrás: http://villamosok.hu/balazs/valt/index2.html)