kombi Creative Commons License 2010.07.23 0 0 34888
Mert jobb és olcsóbb volt így.

- közvetlen fuvarozás esetén drágább díjat kaptak volna (ált. kocsirakományos díj elég drága)

- Közvetlen kocsirakományos forgalomban a sok össze- vissza rendezés miatt lassabb és követhetetlen a továbbítás, nem lett volna tervezhető rakodás

- Macerás elszámolás a vasutakkal

A továbbítás Bologna és BILK között, Ljubljanai átrakással a kombinált forgalmat bonyolító operátorok két (más küldeményt is továbbító) zárt irányvonatával történt, persze lényegesen gyorsabban.

- A berakott mennyiség bár nem érte el egy komplett vonat mennyiségét, mégis a zárt vonati továbbítás előnyeit élvezte.

- Olcsóbban is jött ki, mert az operátorok által letárgyalt köteléki tarifa előnyeit élvezték a dobozok.

- Az olasz cégnek nem kellett a vasúttal tárgyalnia, sem papíroznia, hanem csak az operátorokkal állt kapcsolatban.

- A operátorok folyamatos felügyeletet adtak, az ügyfél mindig tudta, merre járnak a holmijai.

- A BILK pufferként működött, a közbenső tárolással a rakodások pontosan ütemezhetők voltak, a vonatra váró berakott egységek gyűjtése is megoldható volt A tárolás és a daruzás költsége pedig lényegesen olcsóbb volt, mintha vagonon kellett volna várakoztatni a bödönt a megrakáshoz vagy a továbbító vonathoz.
Előzmény: Törölt nick (34878)