Bár már leirtam , nem tudom miért jó az hogy minden Hammond orgonának B3-ul keljen szólnia , de ezen nem vitatkoznék. A tulajdonomba levö e100 modifikációját
amit leirsz én is megcsináltam , söt tovább menve az elöfok , AO28 sitását is Most éppen a midisitésén tevékenykedem. Nagy igazság az is hogy a"hangképnek"
a leggyengébb láncszeme a a hangszoró maga amin megszólaltatod a hangszert.
A Hammond cég fejlesztései a perka ismételgetö /reiterate/ a seprühang stb mérnöki
szempontból szép dolgok, zenész szemponból csak egy szük réteget fogott meg, ha megfogta. Nagy hatással volt a fejlesztésekre az Europai piacon megjelenö Wersi csodák, illetve az Olasz dömping orgonák , melyre az igazi válasz a Hammond x66
, 77 volt / Mi vagyunk a legnagyobbak, oszt hello/ és jöttek a grandék,a regentek és fene tudja mire jó szerkentyük. Én saját véleményem hogy minden orgonának, amiket például használok C3, e100,m101,Vk7, T2, Wersi dx4000, yahama y45d, vox continental, philcorda, vermona , Bhöm az mind egyéniség és nem biztos hogy jó lenne ha egyen hangzásuk lenne
http://www.youtube.com/watch?v=KqyqqYW91EY
Más
Párhuzamba állitva ,mivel gitárokat és erösitöket is gyüjtgetek,elég sok gitáros
ismerösömtől a frászt kapom ,hogy VOX AC30 /gitárhang etalonnak tartom/ erösitön
probálja " kitegergetni" a regent h30as hangját mert az a "prezences" hangzás
van benne 20 éve. Majd megy a vitahogy nem 9-es 10-es hurt kell használni mert ég
és föld, nem midegy milyen pengetö, csak dimarzio pickupot stb és amikor elkészül a tutti hangzás utna köt egy ordenáre overdrive-ot ....