CaféTriple Creative Commons License 2010.07.12 0 0 1857

Bent vannak az új Wilbers rugók elől, de eddig csak annyi jött le, hogy nem kell full betekernem a két állító csavart, de majd tesztelem, hogy mit tud. Vlszg a hátulját sem úszom meg. Talán a futómű a leggyengébb pontja a Speednek, de persze ez csak viszonylagos. Kíváncsiságból ránéztem az Aprilia honlapjára, hát a Tuono Factory-t nem lehet megverni árban az biztos. Csak rút szegénykém, még a speed-nél is rútabb.

 

Egyébként a Frontosa régi szerelője csinálta a rugó cserét, rendben volt a srác. Kitisztította a sportlégszűrőt, megszüntette a gáz holtjátékát és ha már ott voltam beállította a láncfeszességet is.

 

Feltette a gyári térképek közül a legnyitottabbat is, de ezzel sajnos elkúrtuk a korábbi hibátlan beállításokat, most minden gázelvételnél úgy rotyog, ropog, mint egy géppuska. Szerencsére Ágónál megvan minden, úgyhogy hamarosan visszaáll a rend.

 

Ágó azt mondja, hogy bármelyik gyári térkép is van rátöltve, a PC mindig annyit fog rajta módosítani, hogy a legoptimálisabb legyen a működés. Vagyis mindegy hogy 1+5, vagy 2+4, vagy 3+3, de az egyenlet vége mindig ugyanaz. Vágja ezt a témát valaki?