- a szakmai hitelességetek roppantul megkérdőjelezhető az ilyen kijelentések miatt, hogy "bezzeg Németországban fejlesztik a vasutat Magyarországon meg bezárják",
Azért ennyire egyszerű üzenetekre soha nem ragadtatnánk magunkat, hogy az újságíró, szerkesztő ennyit tart fontosnak átvenni, az nem az egyesület hibája. Legrosszabb esetben még az fordulhat elő, hogy az MTI 3000 karakterjébe csak ilyen sűrített moondatokkal férünk be, de az effajta féligazságokat akkor is kerüljük. Szóval, hol montuk ezt?
- a "nem létező vonalakra" ütemes menetrendet írni nagy dicsőség ezt azért mindenki megtudja csinálni!
De ezek szerint senkinek nem sikerült olyan minőségben, hogy közzé merje tenni.
- talán az ott élőket kellene erről megkérdezni, mégis mit látnának jónak?
Ott élőket, vagy ott utazókat? Honnan tudod, hogy kit kérdeztünk meg?
- talán meg többet kellene törődni napjaink utas riasztó jelenségeivel!
Honnan tudod, hogy keveset foglalkozunk? Legutóbb például egy jól elb*szott vágányzár miatt szólaltunk meg, minekutána az egyik érintett vasúti társaság szürke eminenciása tőle szokatlan indulattal hazugnak nevezett bennünket, mert szerinte mindenki elégedett volt a vágányzár alatt.
- a személykocsik teteje miért fekete a kosztól?,miért nem lehet mosóba vinni?
Vinnénk mi, de csak helyi vasútvállalati működési engedélyünk van :)
- a 29-es vonalon miért nem egyértelmű Sv-Tp között a Desiro?
Met 31 járművel legfeljebb 31 kívánságot lehet teljesíteni, de ha a Méhészet ilyen jól dolgozik, akkor a 24-25 kiadható jármű is csoda.
- aztán az itt közlekedő Bp-Délis gyorsokba miért nem lehet legalább egy légkondis kocsit betenni 1. osztályként?
Sokan rajta voltunk a dunántúli hibridek ügyén, az érintett vasúti társaság szerint nincs kocsi.
- a halbis 1. osztály nagyobb katlan mint a 2. osztály!
A VEKÉ-sek nagy része még meg sem született, mikor ezek a kocsik épültek, de biztosan mi vagyunk a hibásak.
- miért nem mondják be a hangosban, hogy a kerékpáros kocsi hol van?
Mert ahol a mikorofon van, onnan nem látszik.
Ember, neked komolyan ezek a fő bajaid az egyesülettel kapcsolatban?!
Talán el kellene dönteni, hogy a politikai hátszél kiszolgálása az első vagy a szakmaiság!
Most épp egy másik kormányt nyírunk mellékvonal-ügyben, mint korábban, most akkor melyik pártnak vagyunk a csatlósai? Csak hogy tudjam.