És akkor most nyisd meg a menetrendi PDF-eket is, hol "végigmenő" az öt pár vonat, és hogy kerül az az egy pár inga Kecskemétre. Azt hittem, a teljes anyag ismeretében fogalmaztad meg a kritikádat.
Akkor a Pécs-Pécsvárad vonalért miért nem harcoltok
Szerintem a 64-es Pécs felőli vége két fokkal problémásabb, mint a 142-es alja (műszaki állapot, nyomvonal), egyébként honnan tudod, hogy nem harcolunk? :)
A VEKE messze nem az, ami a tévében meg az újságokban látszik.
mert mint mondtam, nincs sok szabadidőm.
Elfogadom, megjegyzem (dolgozó és családos emberként), mindenre van idő, ha akarom.
Nyilván azért, mert nagy túró lenne az egész, a busz sokkal gyorsabb. Azt hiszem, ez a 142-es alsó szakaszára ugyanúgy igaz...
Pillanatnyilag. Ám változatlan műszaki állapotok mellett is figyelembe kell venni a Kecskemétről kiköltözés létező tendenciáját, a meglévő tanyavilág busszal ellátottsága mellett. Ha Kecskemét 500 km-rel nyugatra lenne, a központból egy tetszetős, népszerű villamos járna Hetényegyházán át Lajosmizsére :) szerintem inkább erre kell tapogatózni, legfőképpen le kell számolni azzal az illúzióval, hogy Kecskemétet Budapesttel ezen a vonalon lehet összekötni.