A VEKE-vel a problémák:
- a szakmai hitelességetek roppantul megkérdőjelezhető az ilyen kijelentések miatt, hogy "bezzeg Németországban fejlesztik a vasutat Magyarországon meg bezárják", talán ide kellene írni, hogy mégis milyen jellegű vonalakról van szó? a különféle egy mondatos mínősítések, összetett témaköröknél mindig hamísak!
- a "nem létező vonalakra" ütemes menetrendet írni nagy dicsőség ezt azért mindenki megtudja csinálni!
- talán az ott élőket kellene erről megkérdezni, mégis mit látnának jónak?
- talán meg többet kellene törődni napjaink utas riasztó jelenségeivel!
- légkondis szerelvényt mozdony nélkül hagyni órákra?
- a személykocsik teteje miért fekete a kosztól?,miért nem lehet mosóba vinni?
- a 29-es vonalon miért nem egyértelmű Sv-Tp között a Desiro?
- aztán az itt közlekedő Bp-Délis gyorsokba miért nem lehet legalább egy légkondis kocsit betenni 1. osztályként?
- a halbis 1. osztály nagyobb katlan mint a 2. osztály!
- miért nem mondják be a hangosban, hogy a kerékpáros kocsi hol van?
- miért nincs a megállóhelyeken hangos bemondás, mikor a hangszórók ott vannak?
- a 29-es vonalon szeptemberben is nagy az élet miért nem hagyják ott a Desirokat továbbra is?
- miért nem lehet elismerni, hogy bizony adott viszonylatokban a vasúti közlekedésnek nincs realítása?
- a kérdéseket lehetne tovább is sorolni, majdnem a végtelenségig!
Talán el kellene dönteni, hogy a politikai hátszél kiszolgálása az első vagy a szakmaiság!