"A mellékvonalak amúgy nem hiszem hogy bármiféle módszer, felújítás mellett ne termelnének óriási veszteséget. A mellékvonalak két fő tulajdonsága, hogy hosszúak, tehát költségesek, és kevés rajtuk a forgalom, tehát kevés a bevétel. Magyarán az egész egy pénztemető.Ez így azért elég meredek..
A mellékvonalakra az utóbbi időben nulla pénzt kötöttek, rossz menetrendek mellett, hagyva az egész infrastruktúrát lepusztulni. Azt se tették meg, ami nem kerül semmibe, vagy olcsó, neadjisten nyereségesebb (ütemes menetrend). Már, ahol van értelme.
A megközelítéssel van a gond, sajnos "nemzeti sport", hogy nem tudjuk megbecsülni azt, ami van, mindig olyanra vágyunk, ami nincs. Amire nincs pénz. Sajnos hivatalosan sehol sem hallottam olyat, hogy itt van egy infrastuktúra, amiben nagyon sok munka van, érték. Nézzük meg, hogy használható-e valahogy hatékonyan?
Ezt a kérdést NEM teszi fel senki, soha hivatalos oldalon. És, amíg ezt nem teszik fel, bármiféle gazdaságossági számítás értelmetlen, hisz hiányzik a "nyereség" oldal.