Törölt nick
2010.06.29
|
|
0 0
1268
|
Ha évi 80-90000Km-t mész nem túl jó választás egy 300000km-t futott autó. "Igáslónak" befogni túl drága a fenntarása akkor is, ha a hivatalos márkaszervizeket messzire elkerülöd. A márkaszervizeket pedig kerüld, mert bármelyik Po-Hu-ban úgy megkopasztanak a semmiért, hogy örökre elmegy minden Auditól a kedved egy életre. Hiába a vezetett szervízkönyv, 300000-nél már bármi komoly dolog is előfordulhat. Ha évi 90000Km-t mész, és mindenképpan Audiban gondolkodsz, jóval többet kell rászánnod mint egy 2003-as A6 ára... Magyarul: Ez az autó már túl sokat futott ahhoz, hogy Te éveken keresztül még "gazadaságosan" használhasd. Ha ennyit szeretnél menni, nagyjából évente cserélhetsz vezérlést (230000FT) féktárcsákat betétekkel (80-100000Ft) és akkor még nem romlott ám el semmi! "Közel 7 év alatt 1db légrugót kellett cserélni" !!!Legalábbis a márkaszervízben!!! Hihetetlen hogy 300000Km alatt nem kellett lengőkarokat, stb,stb,stb... cserélni. Nyílván a javításokat nem a rablókkal csináltatták, így a javítások nem is kerültek bele a szervíztörténetbe. Nem ismerem az anyagi lehetősgeidet, de ha évi 90000-et szertnél menni akkor inkább a !max! 1-3éves 2.7TDI vagy 3.0TDI-k között kellene keresgélned, de ott kijjebb kell nyitni a pénztárcát is. Szóval: Én nem tenném, ha mégis beleszállsz nagyot fogsz bukni. Én szóltam...:-) |
Előzmény: golybli (1266)
|
|