llaller Creative Commons License 2010.06.23 0 0 2172
szevasz vanyek a férjem rosszul mondta, el a dolgot. Én voltam a szevizben rendeltetésszerűen üzemelt az autó minimális olajfolyás volt a gond, azt mondták hengerfejtömitést kell cserélni. Nekiláttak sikköszörülték , azt nem tudom miért, kiszedték a porlasztócsúcsokat, szelephézagot állitottak , de a bal első porlasztót az ő elmondásuk szerint ütötték verték mert állitólag annyira bele volt rohadva hogy másképp nem tudták kivenni, de a vizpumpa müanyag házát is ki kellett cserélni mert a fagyálló megette és a levétel során lepattant a peremből, jó oké hiszek nektek. Hazahoztam a vizpumpa házat, körbemutogattam, friss kitörés a vizpumpa peremből. Vettünk egy vizpumpaházat, és egy porlasztócsúcsot, kicserélték az autót összerakták, mondván készen van. A szevizből hazafelé, ami 2km az autó minden kuplungolásnál, és motorfékezésnél az alapjárati fordulat össze-vissza ingadozásánál minimum 15-ször leállt.Hazajutni nem tudtam vele mert a huszadik inditózás után el sem indult. Másnap visszavitték a szevizbe az autót, hibafeltárás, "rossz a bontott porlasztócsúcs" mondták. Visszavitték az autót szekszárdra, kicserélték a porlasztócsúcsot, felhivtak, teljesen jó az autó, mehetek érte,de pici gond még azért van,mert a rázós úton hazafelé is párszor leállt a motor, mindez érintkezés ill. kontakt hiba miatt történik mondta a szerelő. Átvettem az autót a szerelőnél, ő össze-vissza húzgált elektromos vezetékeket a motortérben, de nem jutott eredményre, elhoztam az autót, szintén 15-ször leállt a motor mire hazaértem és egyáltalán nem indult el. Megint visszavitték az autót a szervizbe lábon mert reggelre elindult, szétbontották azt mondták hogy egy elektromos kábel köteggel van a baj, egy vezeték, ami a váltó felől jön ki, a vizcső alatt van elvezetve, ez a kábel elnyirodott "mondta a szerelő" Ez a kuplungolás által a váltó mozgása miatt és vizcső általi nyomás miatt tudott elnyirodni "mondta a szerelő" Ezt a kábelt megforrasztották, összerakták az autót, házhoz hozta nekem a szerelő, és megkért hogy vigyem vissza a szervizbe őt. A 2km úton, bár csak kettőször, de megint leállt a motor. Erre azt mondta a szerelő , ez azért van mert nagyon kevés autóban a gázolaj,és levegős a rendszer, mondta tankoljam meg és jó lessz az autó. Megtankoltam teli , nagyon jól ment az autó,pontosan úgy mint mikor odavittem legelöször, és hazajöttem vele. Délután az 1km-re lévő garázsunkba indultam vele 2-szer lefulladt az autó, és nem indult el.Az autó 3,5 hete a szerelő udvarában a mocsokban áll, teljesen szétbontva, szombaton kivették belőle a kompjuterét is. Már 5 napja egy ismeretlen embernél van a kompjuter , ma el akartam ezt az embert érni, még a számát sem adták meg. A SZERELÖ nap mint nap hiteget hogy megmondja mi a baja a kompjuternek, de minden nap ugyanazt a választ kapom, "biztos a komjutere romlott el de nem tudják hogy mi, és legyek türelmes mert egy kompjuter, és a programozás 500ezer forint. Üzemképes autót vittem oda, kifizettem 105e forintot, és az autó üzemképtelen. Most mit csináljak?