Szia.
Kb. akiket felsoroltál, azzal ki is merült a jelentős művészek névsora és ők sem kizárólag használták. A B3-on játszó művészek száma ennek több mint százszorosa. Valóban, anyagi okok miatt választották az L típust. Nagyon drága volt egy ABC akkoriban.
Igaz, hogy ha belegondolunk, manapság még nagyobbak az árarányok, (kb. 5-8×-os) de mindegyik sokkal kevesebből megvehető. Egy levedlett szintetizátor áráért lehessen kapni egy mai technológiával előállíthatatlan, örökéletű hanxert? Tényleg örvendetes hogy az elmúlt 5 évben hányan juthattak emiatt hozzá az L100-M100 valódi minőségéhez.
Persze egy vételi szándék fórumba bedobásával az is hamar kiderül hogy mint a felsorolt nagy elődök, a mai friss L-M tulajdonosok is szeretnének immár a következő lépcsőfokra feljutni. Egy jó játékos azonban tudással, kreativitással könnyen kompenzálhatja a spinet szűkebb játékterét. Nagyon szerettem az M3-amat én is.
Egymás "analizálása" továbbra sem szerencsés, meg amúgy sem a tárgyba tartozik. A komoly hozzászólók itt egytől egyig úriemberek, tisztelet az úrhölgy kivételnek.


Az Allsound lezlivel jól szólt,
a 125-össel meg jól néeztt ki!
8^)