Nálam volt tegnap egy 1,2 TSI Yeti, FF felszereltséggel (Full Fapad) :-))
Őszintén mondom, ha nem lennék sznob, pont elég lenne.
Amit észrevettem viszont, hogy a fékezés az Octi II-höz képest gyenge.
Biztosan a magasabb súlypont teszi, de talán a fék is más.
Erős fékezésnél a kocsi lassul, de nem olyan intenzíven, mint az Octi és az ABS is hamarabb bekapcsol.
Sportosan vezetni kevésbe lehet emiatt a Yetit.
A motornál érezni 1800-1900 körül a belépő turbót, de szép széles a használható fordulatszm tartomány, 5000 körül fogy el, de akkor sem megtorpan, hanem nem gyorsul tovább, de finoman gyengül el.
A hangja alacsony, a 6-os váltó nagyon kellene belőle az Octiba.
Nekem elég határozott és jól kapcsolható, bár nem egy Honda "kattanós" váltó.
Moccabarna szín, alufelni, bőrcsomag (kormány, sebváltó, kézifék) volt a kocsin.
Jobb belső kárpitokkal, világos műszerfallal és üvegtetővel (és inkább erősebb motorral, mondjuk 1,4 TSI vagy dízel) már jöhetne is.
Az 5,7-es 1,4 TSI Exp. nem is rossz.
Ja, a kocsi szó szerint mindenkinek tetszik öregtől fiatalig, nőnek, férfinak, gyereknek.