Szívesen.
Kicsit magadba nézhetnél, legalábbis az arcod erős restaurálásra szorul a lentieket, és a többi topikban általad elkövetett ámokfutásokat figyelembe véve. És nem csak a tied . . .
Nem kéne mindenkit hülyének és főleg nem vasútellenesnek nézni, aki nem csápol lelkesen a te hőn vágyott, 10 kmh-s bézét és zötyögős vicinálist minden tanyára felfogásodhoz. Ezzel a mentalitással semmit sem érsz el, a fejlődés ugyanis már elszállt a jelenlegi, magyar vasúti felfogás feje felett. Csak a javadat akarom, minél hamarabb felnyílik a szemed, annál hamarabb abbahagyod ezt az esztelen érvelést, amellyel már kifejezetten ártasz a vasútnak. Én (és még sokan mások is, pech) tudom, milyen előnyei vannak a közútnak, amelyek miatt azt részesítik előnyben. És? Ez valami bűn, vesszőzzem meg magam? Oké, megteszem, de akkor mi lesz? Több utas lesz, vagy több tehervagont fognak feladni? Nem lesz busz és kamion orrbaszájba, leáll a mocskos közúti lobbi? Nem lesz "hullaszag" egy átlagos állomás környékén, és nem fog dőlni a vasútból sem? Vagy felkutatjátok az összes kamionost, és megveritek őket? Feltöritek az aszfaltot, hogy ne menjenek rajta kocsik?
Nem akarom az ördög ügyvédjét játszani, félreértés ne essék Azt hiszed, hogy megmondom a frankót, igaz? Nem teszem, de a gáz az, hogy - Hofi után szabadon - nektek bezzeg folyik a ***** a szátokból, és az értelmesebb fórumozók már elhallgattak itt a nagy frenetikus vasútimádat közepette. Szeretem a vasutat, de nekrofil nem vagyok, éppen ezért tartom fontosnak, hogy meg kell szólalni az ép ész hangjának is, még ha nagyképűnek tűnik is, de aki egy cseppnyi belátással bír, az aláírja, amint mondtam.
Innentől kezdve várom a Te és az összes többi szakértő "tanítását", és mindnyájatokat ízekre szedem, mert az én véleményem tények támasztják alá, és a jelenlegi állapot. A vasútnak pedig csak úgy lehet jövője, ha az összes, hozzátok hasonló hozzáállású és mentalitású embert nagyon messzire száműzünk onnan, minden szintről, és a véleményüket és álláspontjukat is darabokra szedjük, és megcáfoljuk.