A három bekezdés körül eggyel sem értek egyet.
A kilencvenes években nagyon más volt már hál' Istennek a világ. A kérdés, hogy akkor ki követett el mulasztásos törvénysértést.
Katonai repterek ezer számra épültek a világban. Jelentős részük civilként is dolgozik. Nézd meg Angliát.
Az sem helytálló, hogy milyen kevesek érdekét szolgálja. Mert egy ilyen reptér egy egész ország infrastruktúrájának része. Ha jelenleg takarékon üzemel, akkor is. Azt, meg hogy a környék lakóinak hány százalékát zavarja, már sokat ragoztuk. A telekárakon és a folyamatosan gyarapodó lélekszámú településeken ez nem látszik. Olvass vissza, valaki nemrég betette Szigethalom gyarapodását az elmúlt több évtizedre visszamenőleg. Aminek döntő részében nem is Cessnák és Dimonák vagy Falkék, hanem durva MIG-ek, TU-k "laktak" itt.
S a mostani lakosoknak is jóval nagyobb gondja a drámai közlekedési helyzet, a durva por és füst a kamionforgalomtól. A legtöbbjének. Annak, hogy magam is nem költöztem oda, a megközelíthetetlenség a legfőbb oka, mert tarthatatlan, hogy 4-5 km-t 45 perc alatt kelljen letudni munkába menet és viszont délután. Ha nincs az M0-on havária akkor is.