Tzp Creative Commons License 2010.06.18 0 0 34275
"Nem lehet mindent a költség-haszon elve alapján mérni. A feltérképezendő "gazdasági igény" oly szerteágazó, hogy még senkinek sem sikerült hitelt érdemlően megtennie azt. Ráadásul jövőbelátónak is kellene lennie."

Azért az alapvető dolgokat meg lehet mondani. Pl olyan vidéken ahol az össz forgalmat a közút is képes elvezetni ott feleslges fenntartani vasutat. Míg nagyobb városok közötti vasúti gerinchálózatot érdemes fenntartni mégha nincs is túl nagy forgalom, mert ha nincs vasút, akkor nagyobb gyár oda se fog menni. Ott érvényes az hogy legyen előbb vasút majd megjön az ipar hozzá. Viszont gyérebbne lakott vidéknél nincs esély, hogy komoly gyár oda menjen.

Ami a korrupciót illeti előbb-utóbb lépnünk kell, különben az ország túlságosan lemarad. A korrupció elleni harcban amúgy az egyik mozgatórugú, hogy a felek egymást próbálják gyengíteni, kiszorítani, így viszont hosszabb távon általában gyengül a korrupció, mert semelyik fél sem tud kellő mélységben berendezedni. A MÁV-nál gondolom a szocik vannak elsősorban, BKV után a MÁV is sorra kerülhet.
Előzmény: ROCOman (34273)