Tzp
2010.06.18
|
|
0 0
34274
|
"Nem tudom hogy vagy vele, de ha mondjuk felújítanak egy motort vagy egy pályát, akkor szerintem általános esetben azzal utána kevesebb gond van." KEvesebbnek kevesebb a gond, de drágább is. Eleve azért romlottak le a pályák minősége, mert az a pénz ami a minőség fenntartásához keltt az nem volt meg, csak kevesebb. KEvesebből meg cska alacsonyabb szinten lehet fenntartani. Ha egy utat csak max 30km/h-s sebsségre akarunk fenntartnai, akkor elég kátyúzni évtizedeken keresztül, ha viszont 90km/h-ra tartunk fenn, akkor bizony időnként újra kell aszfaltozni az egészet, ami drágább. Tényleges alacsonyabb fenntartási költséget csak máx technológia bevezetésével lehetne megoldani, pl vasútnál a zúzottkő alap helyett betonalap. Azt viszont drága kiépíteni, mégha olcsóbb is a fenntartása. |
Előzmény: Rbatka (34272)
|
|