"Minden számítás azt hozta ki eredményül, hogy 1 kilométer vasúti mellékvonal vesztesége arányait tekintve 1 fabatka, míg 1 kilométer vasúti fővonal vesztesége 10 fabatka."
Rendben, de egyrészt rengeteg a mellékvonal, tán fele az egész rendszernek. Másrészt ha ez úgy jött ki, hogy az alacsony karbantartást vették számításba, ami miatt gyenge állapotú a vonal és csak lassan lehet rajta közlekedeni, akkor viszont lehet hogy használhatóvá tétele esetén nem 1 hanem 2-3 fabatka lenne az az érték.
"Mindenki tudja hogy a lenyúlások miatt drága a MÁV"
Óriásiak a lenyúlások, szakemberek szerint úgy át van szőve a MÁV, hogy gyakorlatban érdemes lenne hagyni csődbe menni az egészet, hogy emiatt fel kelljen térképezni. De önmagában nem csak emiatt drága, biztos vagyok benne, hogy mint szocialista maradvány óriási a redundancia a szervezetben, sokkal többen dolgoznak, mint ami kéne az üzemeltetéshez.