csibu955 Creative Commons License 2010.06.15 0 0 1514

Szia KO KO!

 

Egy kicsit tényleg félre értettem. Bocs. Igazából csak a 955-ös blokkról tudok írni. 27500-al vettem, most 65-ön túl vagyok, eddig egy tömítéssel volt bajom, a szívócsonk alatti tömítés az 1. hengernél kiéget/tönkrement...a jelenség az volt, hogy az alapjárat eléggé komolyan ingadozott 500és 1500 között, a motor természetesen ment, kb. 1000 km mentem le mire kezdett zavaróvá válni, mivel szinte az összes piros lámpánál leállt már a motor ahol 5-10s ig várakozni kellett, természetesen ezt az aksi sem bírta sokáig. A triumphokon állítólag szokott szarakodni az alapjárat állító motor, egyik srác aki már túl van 80ezren többször szétszedte, megtisztította, utánna jó egy ideig, nekem is azt mondták, ha nagyon ingadozik újat kell venni, szerencsére nem az volt a baj.

Fogyasztásban szinte minden hasonló kategóriás motort ver. Komolyan gondolkozok milyen hibákat írjak róla...eléggé sokat olvasok MR, de ott sem írtak problémákat.

Nem tudok igazából mit írni.

Üdv:Csibu

Előzmény: KO_KO (1500)