Kedves Lenke,
A gep teljesen jol viselkedett - de mint minden ez is relativ.
A ket muszaki osszetevobol a repulogep nagyon jol vizsgazott, sajnos az eromu pedig egy alacsonyabb osztalyzatot kapott - de az osszkep elfogadhato egy ilyen versenysorozaton es ez valoszinuleg az elsorangu pilota es a nagyon jo repulogep kozos teljesitmenyebol adodik.
Az elozmenyekhez hozzatartozik hogy a gep a kanadai hatosag vizsgalatan elso korben "atment" es arra a hatosag kiadta a specialis legialkalmassagi engedelyt.
Ezt egy kozel egyhonapos dokumentacio es tervvizsgalat elozott meg - aminek pozitiv eredmenye utan kovetkezett a gep vizsgalata.
Miutan ervenyes kanadai lajstrommal rendelkezett a gep ezutan versenysorozat muszaki es fejlesztesi vezetoje is ellenorizte a Racert a verseny speciais elvarasai szempontjaibol is - majd megadtak a zold jelzest - ami utan a pilota kerult dontesi helyzetbe hogy szeretne-e a Racerrel indulni. A dontese ismert.
Meggyozodesem hogy egy ilyen szintu versenysorozatban indulasi jogot szerezni azaltal hogy a Corvus Racert mind a kanadai hatosag mind a versenysorozat muszaki felelos vezetoi erre alkalmasnak talaltak elismeresre melto teljesitmeny. A Corvus Racer egy olyan kimagaslo tulajdonsagokkal biro Magyar tervezesu repulogep ami a vilag kulonbozo sarkaiban biztosan tovabb viszi a Magyar muszaki tudas mar megalapozott johiret.
Tovabbi es folyamatos fejlesztesekre feltetlen szukseg van es ahogy minden egyes technikai sportban - ebben a versenysorozatban is - a masodpercekert valo kuzdelemben nincs megallas, es a folyamatos tapasztalatszerzes es gyakorlas remelhetoleg mielobb jobb eredmenyekre valthato.
A Corvus Racer megallta a helyet es nagyon zsenge kora ellenere megfeleloen teljesitett.