vanyek82
2010.06.10
|
|
0 0
2085
|
A turbónyomásszabályzó kiiktatásával természetesen megy a kocsi ha összekötöd a 2 csövet, de ezzel azt csináltad, h nem lesz leszabályzása a turbónak és állandóan maximális teljesítménnyel fog dolgozni és addig pörgetheted "meddig csak akarod" Röviden kinyírod a turbódat vele. Ebknt van ilyen szabályzóm új gyári Pierburg, nem vészes összeg tizen pár ezer ft. A másik hozzászóló pedig a kuplungpedál. 2 hiba lehet az egyik, h el van törve a kuplungpedál tartó ami a tűzfalra van rögzítve, ez olyan 200E km-nél szokott eltört de természetesen használatfüggő, de igazából a fő hibajelenség csak az, h a pedál 2-3 centivel lejebb kezd fogni, és az első rész "üresbe" megy ha nyomod, de nem fog kiemelni rendesen. A másik és valószínű ez lesz a hiba a kinyomócsapágy. Nézd meg a váltó és motor találkozását alul és ha van ott pár csöpp fékolaj akkor már veheted is le a váltót. Kinyomócsapágyból 2 fajta van az egyikbe 2 csavar fogja a váltóhoz az olyan 35-40E ft környékén van és van olyan amit 3 csavar fog az olcsóbb az 20-25 körül van. Ha tudod mi a váltókodod (nem csak az, h PK5 vagy 6 hanem az utána lévő számsor is akkor megtudom mondani milyen van rajta) Merre laksz ebknt? |
|