"...hisz napnál világosabb hogy az a Racer szét fog esni a levegőben."
Hűűha, miket gondolnak egyesek! És vajon mi a véleményük alapja? Mert valószínűleg alapul valamin a kijelentésük, különben nem írnának ilyeneket.
Mellesleg egyet értek a fenti idézettel, és magam kifejezetten azt várom, hogy mikor növekszik meg annyira egy-egy törzsrács-elemen vagy egyéb fő alkatrészen (pl. főtartó csapszeg) az esetlegesen tervezési hiba miatt kialakuló repedés, hogy egy felrántás vagy hirtelen csűrés esetén szétesik a madárka... (hogy miért várom ezt? Kiderül a következő bekezdés utolsó, NAGYBETŰS szavaiból.) Bár, azt már egyáltalán nem kívánom, hogy Besenyei, vagy akárki más üljön akkor a gépben, a botot markolva...
Az mindesetre elgondolkodtat, hogy az LI-hez már tavaly év végén vagy mikor elmentek a gép anyagai (Plyon-hit korábbi tájékoztatása szerint; ezt most nem keresem meg, hogy idézzek belőle), és még mindig semmi hír, a kanadaiak meg PÁR HÉT ALATT MEGADTÁK AZ ENGEDÉLYT...
Pusztán azért, mert kísérleti légi jármű (experimental), és egyszerűsített követelményeket kell csak teljesítenie?
Ha nekem a fejemre esne egy experimental gép, k*rvára lesz*rnám, hogy jogosan kapta meg a repülési engedélyt, mert neki kevesebb feltételnek kell megfelelnie. Ha leesik, ugyanúgy ember(ek) hal(hat)nak meg, mint pl. egy lengyel színekben repülő Tu-154 lezuhanásakor... A felelősség nem lehet kisebb. Pontosabban: nem lehetne kisebb.