Nekem kicsit más a véleményem.
Bukógomba pont meg tudja védeni a motor kiálló részeit es a tankot a béna eldőleseknél.
Nagy sebességű csúszásnál már talán fordítottan igaz, ha beakad valamibe.
Streeten a kormányteló teljesen felesleges. Én megvettem, es szinte semmit nem érzek belőle. Szerintem pont ez az, amit ezen a gépen csak pályán éreznél meg, a sok kemeny kigyorsításnál. Nem csapkodós az eleje alapból sem.
Zselés ülést én is csak utolsó extrának tartom. Az árához képest nem arányos a streeten, amit alapjában nem hosszú túrákra terveztek.
Mi lesz a következő? Motoros magas plexi? :)
A kipufogó nekem is a mániám. Az optikán túl mindenképp próbálj meg meghallgatni is gépeket. A youtube nem a legalkalmasabb, hiszen pont a mély hangos vesznek el a fos kis kamerás felvételeknél, de jobbat nem nagyon találni.
Az akrapovic-ot nem ismerem, az még nem volt, mikor én vettem, de jó kis darabnak tűnik.
A pure triumph is jó oldal, de szerintem nézd át az ebay-t is, álltalános kereséssel street triple-re, es találsz majd csodákat.
(német, angol, olasz, francia oldalakat ajánlom)