40-nél elvittem egy híres szerelőhöz a Triumphot, mondtam neki, hogy én még csak 2T motort szedtem szét, ezen a triumphon pedig ellenőrizni kell a szelephézagokat, és, hogy hol tart a vezérműtengely, kapásból szétkapta, átugrott a vezérlés, jó semmi gond, a vezérműláncfeszítőt amikor tette vissza tönkretette a rugut benne. Oké szereztem bele egy rúgót, a gyári 30.rongy volt mert csak magában csak rugót nem lehetett rendelni, oké, mire megjött végre 6 hét után, mert mondták miskolcon, h 3 hét mire megjön, 3 hét mulva telefonálok, háát le kellene hozni 5.e Ft-ot előlegnek!?!?! mondom most szaros 5e miatt fogok még szopni 3 hetet...még szerencse, hogy tél volt...oké 6 hét utén megjött, lementem érte, a kezembeadtak egy egész vezérműláncfeszítőt, erre megkérdeztem, mivel most ez össze van rakva, a benne lévő rúgó miért nem nyomja szét..hét vakarta a fejét a szerelő (triumph szalon meg midnen) na gyere megnézzük, oké szétcsavarta abban is szétment a rugó, kiderült, hogy van benne egy kis réz darab ami balmenetes, azért nem volt a főcsavar koppra húzva, mert ha beteszed a két 6-os csavarral a helyére utánna a főcsavarral behajtotd, a kis rézdarab kicsavarodik és elengedi a rúgót... a lényeg, hogy az a rugó is tönkrement, visszakértem az 5e.-met, viszlát...elugrottam egyik motorbontós haverhoz, kirakott elém vagy 100 rugót, egyet kivettem, köszi haver, azóta is azzal megy...utánna visszamentem a szerelőhöz akkor annyit bénázott, hogy inkább összeraktam én a vezérlést. oké ennyi, előtte betettük azokat a szelepemelő lapkákat amiket síkköszörültettem a 12 ből mind a 4-et amin kellett álllítani:D. kész azóta én nézegetem magamnak, és nincs is baj...
Ja amit akartam, ez a szerelő is akkor azt mondta..fúú megint mit vettél, mert előtte meg az apriliámra húzta a fejét, hát azzal az apriliával 10-ed annyi gondom nem volt mint az előbbi honda mtx-el...
Nem kell itt senkire hallgatni, ha a Frontosanál jól csinálják és te nem nagyon értesz hozzá, akkor örülj, hogy van egy jó szerelő és oda kell hordani.