mbmark Creative Commons License 2010.05.15 0 0 302
Üdv Mindenki!

Tanulságként
Három éve ezt írtam:

"már 2 éve taposok egy 126 260ast
viszont a szerelöm hozzánemértésénél fogva sok minden elcsesződőtt rajta.
hátha ti tudtok segiteni abban , hogy ki a jó szakember aki ért hozzá és nem huzza ki a jó fogát.
Ugy hat hónapja egy kövér gázadásra hatalmas ködfelhőt nyomot magából és hosszan füstölgött utána is. elvittem a szerelöhöz, aki azt mondta meghalt az utolsó henger.
ok (a motor szepen járt nem döcögöt) de jarjak vele nyugodtan és ha lesz pénz vigyem be egy motor generalra. Hazavittem ránéztem és rájöttem hogy a kartelban az olaj felhigult benzinnel. hivtam a szröt aki azt mondta vigyem be gyorsan két hét mulva visszaadta
ujragyürüzve( a hengeren nem volt kopas azt mondta a dugo is rendben volt csak a gyürü kopott el)250ezer)) ok . boldogan megyek 2000km után furcsan megy a motor
gyertya beköpve hivom szerelöt nincs itthon, megnezem olajban ismet benzin. olajcsere
gyertyacsere, minden rendben . motor jol jart de a benzin továbra is megy az olajba
van valakinek tipje hol folyik össze?? mert a volt szerelöm végülis nem haritotta el a hibat
és nem szeretnek 100ezreket kidobálni fölslegesen a probalkozasaira.
üdv mark"

Nos a problémát az okozta, hogy az automata váltó olaj került a motorba. A hatodik henger szivócsonkjához csatlakozik egy vákumcső ami a váltó vezérlését végzi egy membránon keresztül, és ez a membrán volt átszakadva és az olaj bekerült az égéstérbe, ami nem éget el. Ez higította fel a kartel olajat olyan mértékben , hogy már a levegőszűrőn is az folyt ki. Ezzel kb 3/4 évig bajlódtam mire kiderült az igazság. És azért is írtam le ,hogy ha valakinél ez előfordul gondoljon erre is , ne csak a benzinre.
Az autó azóta köszöni jól van!

üdv : mark