sose volt a messiásom NS, de téged ez nem érdekel, hiszen tudatosan hazudsz, tudatosan vagy locsogó felületes ember, vihogva...
az egész családom ellenem van, nincs senki, totálisan magányos vagyok mert még 25 évvel ezelőtt hitgyülisként is gyanús volt nekem NS...
most meg méginkább...
de te tipikus fideszes "keresztény" vagy, most a főpapod, orbánviktor épp össze van borulva némethtel.
amúgy a képen nem német van, hanem egy amcsi tévéprédikátor, akik trump nagy rajongói, és akikről németh 100%-ban lemásolta a teológiáját. és ezeket a tévéprédikátorokat másolja orbán is.. (csak nem tud róla, mert habonyon keresztül irányítják őt a papok) - és titeket is ezek irányítanak.
A kérdés jelenleg az, hogy annak, aki dönt, mi fontos. Szerintem "látszólag" az aktuális Minisztériumban dől (dőlt) el. Valójában nem egészen így működik itt szinte semmi. Mert ugye elvileg mindenki egyenlő, de mindig akadnak egyenlőbbek. Mtndenesetre megfontolandó szempont kéne legyen az olyan döntés meghozatalakor, ami lényegében arról szól, hogy végre elindulhat - e a magyar állami vasút az európai vasutakon megszokott személy-, és áru - forgalom - lebonyolítás megszokott normáihoz, avagy tovább folytatja a minden elképzelést alulmúló mélyrepülését annak oltárán, hogy amíg a vasút fejlesztésének
éves igénye kiszolgálására 20 milliárdnyit, addig a VIG székház létesítésére annak 12,5 - szörösét költi
a "felelős" (?) tulajdonos.
Végül is, itt nem egyszerűen arról van szó, hogy a vasút a rendelkezésére állő anyagiakból egyszerűen képtelen a közlekedés két leg-alapvetőbb szükséges és egyben elegendő feltételét (a vasúti pályák és tartozékaik, valamint a forgalomban résztvevő járművek) biztosítani, nemcsak a pótlás céljára szolgáló
új eszközök beszerzésével, de még a meglévő - üzemeltetett eszközök rendes üzemének fenntartását lehetővé tenni szervízelés, javítás biztosításával. Ez a mostani döntés, ennek a folyamatnak talán egy
első lépését jelentheti, lett - légyan az pro, avagy kontra.
A MÁV vezérkarát már régestég elköltöztették a régesrégi, Andrássy-úti műemlék irodaházból a Könyves Kálmán körút Népligettel szemközti oldalán álló meglehetősen új irodaépületbe - igaz talán átmenetileg.
Eszerint, vagy nem felel meg nekik a hely, vagy az épület tulajdonosának nem felel meg a MÁV vezetés.
Mindenesetre az elmondható, hogy éppen itt lenne az ideje annak eldöntésére, mi a fontosabb ? A vasót rendbehozatala, elsősorban is a közlekedők és a fuvaroztatók jogos igényének megfelelően, vagyis ezt a megjelölt, horror összeget sokkal inkább az itt megjelölt célokra fordítani és amikor az utazói - szállíttatói igények mai, európai szinvonalon ki vannak elégítve, jöhet új vezérigazgatósági építmény. Az előzőekben megjelölt összeg kábé 50 - szeresét fordítja pl. a következő év folyamán Csehország, egyébként a MÁV -énál sokkalta jobb karban, állapotban lévő vasútja fejlesztésére - fenntartására - üzemeltetésére. És ez
még abban az esetben is igaz, ha a jelenlegi sokkszerű üzemi állapot nem csupán a jelenlegi kormányzat áldásos tevékenységének, de már kb, az elmúlt 100 - 110 év folyamatos mulasztásának következménye. Mert ez is igaz, mrmint az, hogy a MÁV éppen e 110 év alatt, előbb a Monarchia, majd a Magyar Állam, amelynek, eszerinz, már a puszta neve szerint is tulajdona, talán az egyik leg-mostohább gyermeke volt.