Az a baj hogy ebben még egy kis olaj is volt ,csak ha lemosnám valami fék tisztítóval esetleg akkor lenne értelme a szigetelés lakkozásának . . Van itthon szigetelő lakkom .
Nincs azzal semmi baj, hogy évekig a kútban van a szivattyú, ha naponta használják. Az enyém is évek óta lent van.
Ha viszont ritkán van indítva és nem rozsdamentes a tengelye, akkor a rozsda kirágja a külső szimeringet és az erősebb súrlódás miatt a szimeringek közé beszivárgó pici víz felforr, amitől aztán megkeményedik a műgumi, így a 2. és 3. szimering is megkeményedik és beereszti a vizet a tekercshez. Persze a kínai műgumi szimeringek alapból ilyenek. (A fűkaszákban is azok mennek tönkre a hőtől, kőkemények lesznek)...
Ha rendesen kiszárad a tekercselés akkor elvileg még működik a motor, de nem egy életbiztosítás mert valahol már megrepedt a rézhuzalon a lakkszigetelés és ott már szárazon is bármikor átüthet.
Sokat javít ha száradás után valami híg lakkot csepegtet az ember a tekercselésre ami be tud folyni a huzalok közé és ezután a lakkot ismét rendesen kiszárítja...
Ez egy éves csak még kb ! benne hagyták a kútban és megrohadt mindene . a gumi tömítés helyén műanyag tömítés van mert a kondijánál is víz volt ,az is csoda nem lett baj belőle ! Lecsapkodta a z automatát . . A benne lévő víz zárlatolt már .
El szokott kopni a tengely a szimeringnél. Van aki fölhegeszti, van aki letakarítás után műgyantával föltölti és leszabályozza, de van olyan is, aki edzött kis csődarabot húz a tengelyre futógyűrűként. Ez utóbbit könnyen lehet cserélni szimeringgel együtt.
Ki tudja ha a buvárba bele megy a motorjába a víz az mekkora probléma ,egyenlőre szétszedés alatt van de már vagy 1 decit kiöntöttem belőle . Ha kiszárítom és újra tömítem jó lehet még ?