"van nekünk (mármint Mo-nak) egy sikeresen működő vasútvonal építő-felújító cégünk ?"
Ha tényleg van, akkor miért kell nekünk kínai céggel építtetni a Bp - Belgrád vasutat ? Csak azért, hogy
ezzel is demonstráljuk a testvéri, magyar-kínai, örök, valamint megbonthatatlan barátságot ? Másrészt
meg kétségeim vannak még amiatt is, hogy sikeres, mert épp a legutolsó Székesfehérvár-Balatonfüred
(- Tapolca - ésatöbbi) projekt - legalábbis eddig - nem a legjobb úton-módon halad, megy végbe.
"Ha majd ott lesz az az UV, lehet hozzá vonalat építeni két marsi város közé"
Eddig azt hittem, hogy a Mars felszíne olyan homok-forma burkolatú, azaz vasút / villamospálya-építés szempontjából éppen olyan, mintha (ahogy mondani szokás) "szarba kéne szöget verni". És épp ez az,
ami miatt félteném a mi gyönyörű, sárga Ganz villamosunkat az ottani környezeti feltételektől, nehogy valamilyen homokvihar eltömje a réseket. Ráadásul mit szólnának a köztudottan kicsi-zöld Marslakók a
mi oda nem - illően sárga villamosunkhoz, amely a homokos, terepszínű környezetben szinte eltűnne a
szem elől és így szinte képtelenség lenne megtalálni annak, aki esetleg igénybe szeretné venni. Már -
csak emiatt is óriási égés lenne nekünk, mint vasútpálya - építőnek és jármű - beszállítónak egyaránt.