http://huppa.hu/rezeda-a-tanarkepzes-vegnapjai/
"
A NAT színvonaltalansága nem követel magas szinten képzett tanárokat, így a tanterv elhülyítése után a tanárképzést is ennek a nívójához igazítja a NER, a totális elhülyítés folytatódik.
Ma ott tartunk, hogy az ezerszer elátkozott Hofmann Rózsa ideje maga az idill, főleg, ha látjuk, hogy a NAT-ot ideológiai moslékká alakító Takaró Mihály jogosult lesz arra, hogy minden tanárképző intézmény kimeneti követelményeit felülbírálja. A tanárképzésre tehát az vár, mint a NAT-ra, tocsogni fog a nacionalista, nagymagyar búbánatban azzal a teherrel, hogy Takaró egy náci szellemiségű manus.
Semmi jóra ne számítsunk tehát, mondhatnám harsányabban és a kiábrándultabban azt is, hogy meneküljetek. Rosszkedvünk tele ezen felül onnan fakad, hogy a tanárképzés célja az, s érdemes idézni:
„A pedagógus a középszintű érettségire képes legyen felkészíteni a tanulókat. A NAT-on és a kerettanterven túlmutató ismeretek – például az emelt szintű vizsga teljesítéséhez szükséges többlettartalmak – akkor maradhatnak az ötéves kkk-ban, ha a pedagógiai hozzáadott értéke nélkülözhetetlen. (…) A felesleges, köznevelési tartalmakat nem érintő, azaz köznevelési célból nem indokolt részeket törölni kell.”
A tanár az emelt szintű érettségire már nem tud felkészíteni, így előállhat az a rendkívül kínos helyzet, hogy a gyermek kérdez valamit, ami túlmutat a tornaórán, a tanár pedig képtelen lesz válaszolni rá, mert ő sem tudja, lévén, nem tanulta, mert nem követelték tőle, engedték neki, hogy tanuljon olyat, ami nem felel meg Takaró Mihály gusztusának. Aki nem tudja, tanítja, mint emlékezhetünk az ismert mondás befejező részére. Viszont az is lehet, nem kell tartania az alulképzett tanárnak a kellemetlen kérdésektől, mert a gyermek még arra sem lesz képes, hogy olyat megfogalmazzon.
Utunk a pokolba vezet, ez itt a Tajgetosz fejtetőn, ahol a hülye, a tehetségtelen és gyenge megmarad, a tanulni vágyót, okosat és jót akarót kilökik, ez a tanárképzési idea a már megvalósult NAT-tal bűncselekmény.
Most még visítoznak és kalimpálnak ellene a jobb érzésűek, aztán minden elcsöndesül, és az iskolák ontják magukból az irányítható, befolyásolható szolgákat. Az év elején, amikor volt online oktatás a nagyságos televízióban, néztem néhány Takaró Mihály órát azon, és jó szívvel mondom, óvjátok a kisdedeket a hasonló tanároktól és a hasonló oktatástól.
Pedig nem kapnak mást. Választhatnak majd még egyházi iskolát, ahol a mai magyar oktatás összes pénze, paripája és fegyvere rendelkezésre áll, viszont az sem igazán nevezhető világnézetileg semlegesnek, úgyhogy a kör bezárul.
Most zárul be igazán, mert eddig a NAT-ból kikacsintó tanárokat lehetett remélni, ezután már azt sem.
A tanárképzés ezután arra dresszíroz, hogy a NAT-ot átadja a delikvens, több tudása már neki sem lesz, dolgos népünk pedig elhülyül. Orbán mondta, hogy van egy vörös vonal, a gyerekeinket nem hagyjuk. Milyen igaza van, mi sem.
Tisztelt szülők, nem érzitek, hogy itt a gyermeketek jövőjéről van szó?
Mert ha nem, akkor én egy szót sem szóltam, ha ez is jó, ha így is jó, akkor én nem üvöltök. De azért megmutatom, kinek a kezébe adja a rezsim a gyerekeitek sorsát.
Elébb a NAT-ot, most pedig a NAT-ot tanító tanárok züllését Takaró Mihály okozza.
Ő magát irodalomtörténészként aposztrofálja, viszont magyar-ének szakos általános iskolai tanár, majd a különbözeti képzés elvégzésével középiskolai tanár lett.
Vagyis nem irodalomtörténész. De arra is rájött, hogy ebből ő nem fog az általa vágyott módon megélni.
Így aztán átképezve magát közoktatás-vezetőnek, a vallási-ideológiai elkötelezettségét hangsúlyozva próbál meg érvényesülni, mivel a jobboldali politikai vezetők kedvelik az ilyen szolgalelkű, gondolkodásmentes embereket, akik bármilyen ostobaságot kérdés nélkül végrehajtanak.
Ő az egyébiránt, aki a kaposvári színészképzésen megkérdezte a diákokat, hogy melyikük a zsidó, tehát egy derék náci beütésű Orbán-funkcionárus.
Ilyen pestisrácokos nívója van.
Nos, az ő kezébe kerül a gyermeketek lelke.
Gondoltam, szólok, amíg nem késő, s amíg lehet."