Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tschaby Creative Commons License 2024.11.11 0 0 332

A második megoldást alkalmazta a mentős.


Csak a logikáját nem értem, hogy nincs SEMMI lehetőség, ha arrébb kellene tolni. Mondjuk amíg odaér a mentő, aki képes elvontatni.

+ úgy, hogy az elődben volt.

Ezek a franciák nem normálisak... :)

Előzmény: sbojan (331)
sbojan Creative Commons License 2024.11.09 0 0 331

Lehet, ilyen probléma esetén egészségesebb lenne olyan módon elszállítni egy szervizbe, hogy vagy daruval emelik fel a kocsit a szállító platójára, vagy a befékezett kerekek alá saját kis kerekein guruló keretet tesznek és úgy vontatják a kocsit, vagy úgy húzzák fel a szállító platójára.

 

A frenchcarforum.co.uk-n elég komolynak tűmő procedurát írnak le a "kézi" kiengedésre:

C4 Picasso MK2 - Electronic Brake Not Releasing - Error codes Codes - - French Car Forum

 

Előzmény: Tschaby (330)
Tschaby Creative Commons License 2024.11.08 0 0 330

Nem tudom jól érted-e amit kérdezni akarok :)

 

Nem az a kérdésem, hogy én kézzel hogyan engedem ki? (Mert nem akarom az automatára bízni, hogy induláskor engedje ki. egyébként sosem bíztuk rá.)

Mellékesen a kézi kiengedés módja működik a P gomb megnyomással is, ha rajta állsz a fékpedálon.

 

Az a kérdésem, hogy ha a kocsi azt mondja hogy Kakukk - se kép, se hang, nem megyünk sehová, és gyújtást sem tudsz ráadni - akkor  hogy engedem ki a rögzítőféket, hogy arréb tudjam tolni, vagy lehessen vontatni, vagy fel lehessen rángatni az autómentőre. 

 

A régiben volt a csomagtartóból lehetőség a kerékkulccsal, vagy a hajtóvassal - már nem emléxem - kiengedni a féket akkor is ha nem volt villany.

Előzmény: baby-lon (329)
baby-lon Creative Commons License 2024.11.08 0 0 329

Felfelé kell húzni a kézifék gombot. Nekünk is eltartott pár hónapig, mire rájöttünk...

Előzmény: Tschaby (328)
Tschaby Creative Commons License 2024.11.05 0 0 328

Én vagyok a béna, vagy tényleg nincs a SpaceTourer-ben olyan opció, hogy mechanikusan oldjuk a rögzítőféket?

Rumcice Creative Commons License 2024.06.27 0 0 327

Láncos motor, és pont a vezérlés az egyik fő problémája.

 

Írd be, hogy BMW vagy PSA  Prince motor camshaft  és lehet szörnyülködni.

Előzmény: santi1981 (326)
santi1981 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 326

Most, hogy megvettem, nehezen tudok elfutni:)

De ez még a 2019-es modellbe szerelt verziónál is fennálló probléma, és főleg a szíjszakadás volt a kimondott problémájuk?

 

A neten ezt találom, 2010-ig írják rizikósnak, mi van a 2010 után készültekkel, 10-15 év alatt nem orvosolták az ismert problémákat?

 

BMW-PSA 1.6 „Prince-motor”

  • Teljesítmény: 120 - 211 LE
  • Rizikós évjáratok: 2006-2010

 

köszi

zoli

Előzmény: Rumcice (325)
Rumcice Creative Commons License 2024.06.27 0 0 325

Igen, mindegy, hogy szívó vagy turbós Prince motor, és mibe építették, érdemes elfutni előle...

Előzmény: santi1981 (324)
santi1981 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 324

Sziasztok,

 

én vásároltam egy 2019-es modellt, 1.6 benzines, 180LE-s motorral. Nem sok infót találok erről a motorról, sőt eladó autót sem ezzel szerelve.

Ha jól tudom ez már láncos, de olvasva a korábbi Prince motorokat ettől is félnem kell még?

köszi

z

2016 Creative Commons License 2024.05.26 0 0 323

Szóval a "mér" az már, az 500 pedig természetesen 500 ezer.

Előzmény: 2016 (322)
2016 Creative Commons License 2024.05.26 0 0 322

Ennyire nem ismerem. A C5 Aircrossba mér ezt teszik, sima kézi váltós nem hibrid. Kérdés, mennyire bírná a taxi üzemmódot? A mostani e-hdi hengerfejes lett, fogy a víz, viszont nem melegszik de majdnem 500 van benne. Generátor és 3x kuplung lendkerék szett lett cserélve, minden más eredeti, de szerintem ennyit nem bírna a kis benzines turbós motor.

Előzmény: Rumcice (321)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.26 0 0 321

Majd kiderül, rengeteg példa volt az elmúlt évtizedben folyamatosan szakadozós láncos motorokra. BMW, 1.6-os Prince motor, VW TSI.

 

Viszont a láncos motorokat csak új modellek kapják meg, a régiek maradnak gyártásban a szíjjas motorral. A láncos motorok mild-hibridek lettek, és a hagyományos kézi és az automata Aisin váltót is kukázták, helyette duplakuplungos váltó van, ezek így együtt manapság nem hangzanak olcsón javíthatónak, ha nem sikerültek jól.

Előzmény: 2016 (320)
2016 Creative Commons License 2024.05.26 0 0 320

Kérdés, hogy az új, láncos 1.2 puretech milyen lehet?

Előzmény: Rumcice (318)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.25 0 0 319

Az 1.6 motor turbóval vagy anélkül a hírhedt Prince motor, annál bármi csak jobb lehet.

Előzmény: pumukli89 (316)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.25 0 0 318

Nekem 1.2-es van, ember meg nem mondaná, hogy csak 3 hengeres, a turbóval nagyon jó vezetni. A páratlan hengerszámtól tök jó hangja van húzatáskor. 200-at megy német autópályán. Csak a vezérműszíjat kell sűrűbben cserélgetni, mint a gyári előírás.

 

A dieselnek harangoztak már, köszönöm, nem kérem az Adblue-val való vesződést. Meghagyom a diesel hívőknek és a kamionosoknak.

Előzmény: pumukli89 (316)
pumukli89 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 317

Azért erre kíváncsi lennék hogy másnál hogy működik. A teherautóknál is van visszaszívás leállítás után,hogy télen a vékony csövekbe ne dermedjen le az AdBlue.

Előzmény: Rumcice (315)
pumukli89 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 316

Persze nem szabad. De az 1,6 b már nem volt elérhető,az eladó által ajánlott 1,2-es pedig szerintem vicces egy hét személyes kocsihoz.

 

Előzmény: Rumcice (313)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.23 0 0 315

Nem üríti le. Ha leüríti, szárazon indul, és előbb-utóbb vége a pumpának. Már annyitól be tud sz@rni, ha fél alá megy a szint, és a lötyögő Adblue-val együtt levegőbuborékokat szív be a szivattyú.

 

Én azonnal visszavinném a szervizbe, hogy olyan hangok jönnek az Adblue felől, aminek nem kéne, és korábban nem is volt.

Előzmény: pumukli89 (312)
FeZ_ Creative Commons License 2024.05.23 0 0 314

Most ez egy nagy segítség volt részükre :-P  

Előzmény: Rumcice (313)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.22 0 0 313

Nem szabad dieselt venni, agyonbonyolított, horror drágán javítható.

Előzmény: pumukli89 (312)
pumukli89 Creative Commons License 2024.05.22 0 0 312

Lehet hogy hülyének néztek,de ez újkorában sem volt. Azóta az Adblue rendszer dolgozik. Leállítás után megy pár másodpercig egy szivattyú,gondolom ami leüríti az Adblue rendszert. Na azt pl újkorában soha nem hallottuk. Lehet sikerült valami túl tárolt flottába belenyúlnunk? Érdekes volt a két év garancia,és slussz is.

Előzmény: 2016 (311)
2016 Creative Commons License 2024.05.20 0 0 311

Köszi, ettől tartottam.

Előzmény: pumukli89 (310)
pumukli89 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 310

Nálam cserélték idén 26000 Km-nél. Bár már nem volt garanciális érdekes módon a 10%-át és a munkadíjat kérték érte. 126 000 Ft-ból megúsztam.? Kicsit megróttak hogy keveset használom. :) 

Előzmény: 2016 (309)
2016 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 309

Sziasztok. Az adblue tartály probléma az 1.5-ös Spacetourer-nél is megmaradt, vagy már nem jellemző? Köszi.

2016 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 308

Sziasztok. 2 literes dízellel mik a tapasztalatok? Nekem 1.6 e-hdi van, mondjuk ahhoz képest? Megbízhatóság, alkatrész árak stb. Enyémben majd' 500 ezer van, valószínűleg hengerfejes. Inkább vennék másikat, nem akarom erre hordani a pénzt. Köszi.

Rumcice Creative Commons License 2024.04.06 0 0 307

A névcsere csak a Picasso család jogdíjainak lejárata miatt volt.

 

De valamikor 2017. körül volt egy facelift, változott az egész orr és a hátsó lámpák.

Előzmény: TomGP123 (306)
TomGP123 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 306

Sziasztok, van különbség a 2018-as Spacetourer és a legutolsó Grand Picasso (2017-es) karosszériája között? Ránézésre én nem látok, viszont alkatrészhiány miatt fontos lenne tudni.

Első lökhárító a fő kérdés. Nekem Grand Picassom van. 

Köszönöm a választ előre is! Üdv, Tomi

C4mail Creative Commons License 2024.03.31 0 0 305

Végül megoldódott? Kiderült mi okozza (-ta) a hibát? Azért is kérdezem, mert nekem is ugyanilyen autóm van és ugyanez a problémám, a szervíz meg hónapok óta nem talált rá megoldást. Cseréltettek velem akkumulátort, garanciában kicserélték a kartergáz visszavezető szelepet, a vvt szelepet, de a hiba ugyanúgy megmaradt....

Előzmény: Borisz1984 (299)
sbojan Creative Commons License 2023.10.10 0 0 304

Én amikor ráadom a gyújtást, hallom, hogy - főleg több napos állást követően - a szivattyú üzemanyaggal tölti fel az üzemanyagrendszert, úgy akár 5-6 másodpeprcig is.

Amikor a szivattyú hangja megszűnik, akkor szoktam indítani, s olyankor pöcre indul is a motor ( 1.6 THP) .

Előzmény: Borisz1984 (299)
pumukli89 Creative Commons License 2023.10.09 0 0 303

A tankban is van szűrő? Esetleg nem lehet ott a gond? Nálam Még a Skodánál volt ilyen gond,vakarták a fejüket ott is hogy nem írja a laptop. Kérdeztem,esetleg valami mechanikai gond nem lehet,mert azt nem lehet kiolvasni. Aztán az lett.

Előzmény: Borisz1984 (301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!