Keresés

Részletes keresés

altimus Creative Commons License 2019.07.22 0 0 133

feketekavics Creative Commons License 2019.07.21 0 0 132

A sikló szerintem az.

(HÉV-ről volt szó.)

_FK

Előzmény: pk1 (92)
balkan_kobra Creative Commons License 2019.07.20 0 0 131

persze, nagyon jót

Előzmény: Mlle. Grenelle (130)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.07.19 -1 1 130

Valami nagyon jót írtam?

Előzmény: balkan_kobra (123)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.07.19 -1 0 129

Távlatban.

Előzmény: balkan_kobra (122)
F1 Hierro Creative Commons License 2019.07.19 0 0 128

Igen, tudom, hogy ilyen leágazást is akartak, de a HÉV-et is át akarták ott vezetni.

 

A meg nem valósult leágazás megállt volna a Kőbányára tervezett központi pályaudvarnál is (ott található a nagyobb pályaudvarokra vezető vonalak találkozása), amelyből persze szintén nem lett semmi.

Előzmény: dögvészéspusztulás (125)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.19 0 0 127

De, azok a vaganyok a hev miatt vannak ott... Az volt a terv, h. a ket szelsore jon a hev Cinkota felol, es a ket belsorol indul a metro a varos fele...

Előzmény: dögvészéspusztulás (125)
dögvészéspusztulás Creative Commons License 2019.07.19 0 0 125

Nem, azok a vágányok nem a HÉV miatt vannak ott. A leendő kőbányai leágazáshoz készültek, mely vonal a Liget térig tartott volna. Semmi sem lett belőle, pár éve bontották el a soha át nem adott Liget téri végállomás épületét, illetve azt ami megmaradt belőle.

 

Előzmény: F1 Hierro (120)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.19 0 1 124
balkan_kobra Creative Commons License 2019.07.19 0 0 123

A leendő Metró5 valahol a Margitsziget magasságában fordulna el a jelenlegi vonaltól, és a pesti oldal alatt leírt ívvel érné el az Astoriát/Kálvin teret, ahol a H6/H7 HÉV-ekben folytatódna Csepelre, illetve Ráckevére.

 

*****

Előzmény: Mlle. Grenelle (118)
balkan_kobra Creative Commons License 2019.07.19 0 0 122

Újpalotáig kell kiépíteni, a másik oldalon pedig Budaörsig.

Előzmény: Mlle. Grenelle (119)
balkan_kobra Creative Commons License 2019.07.19 0 0 121

Boldog az a nép, akinek csak ilyen problémái vannak!

Előzmény: speed up Gimi (-)
F1 Hierro Creative Commons License 2019.07.19 0 0 120

A kettes metronmeghosszabbitasa helyett ahevetblehetne bevezetni a keltiig nappali nt ahogy regen is volt.

 

A stadioni megállónak ott is van a két plusz vágánya, ezt a célt szolgálta volna.

Előzmény: pert2 (116)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.07.19 -1 1 119

A Metró4-et záros határidőn belül ki kell építeni minimum a Bosnyák térig - ez evidens.

Előzmény: Mlle. Grenelle (118)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.07.19 -1 0 118

A Batthyány tér egyszer s mindenkorra végállomás marad, ha lesz egyszer Metró5, annak egy szárnyvonalát fogja képezni. Ugyanis a végállomás az aluljárószinten van, úgy elépítve, hogy nem lehet meghosszabbítani - akkor ugyanis a HÉV az aluljárót vágná ketté.

 

A leendő Metró5 valahol a Margitsziget magasságában fordulna el a jelenlegi vonaltól, és a pesti oldal alatt leírt ívvel érné el az Astoriát/Kálvin teret, ahol a H6/H7 HÉV-ekben folytatódna Csepelre, illetve Ráckevére.

 

Nem azt kell nézni, hányan utaznának tovább a Batthyány tértől délre - az 1 és a 4-6 villamosokon se a teljes vonalat szokták végigutazni, mégis van utas a szerelvényeken folyamatosan. Továbbá, ha kínálsz egy utazási lehetőséget, kereslet is lesz rá - lásd Metró4.

Előzmény: pert2 (116)
Váradi Janó Creative Commons License 2019.07.19 0 0 117

A Tarlóspótló buszokat is metrónak kell nevezni!

Előzmény: Törölt nick (115)
pert2 Creative Commons License 2019.07.19 0 0 116

A negyes metrot kene befejezni, hogy hasznalni is lehessen. A kettes metronmeghosszabbitasa helyett ahevetblehetne bevezetni a keltiig nappali nt ahogy regen is volt. A hevmeghosszabbitas elott meg fel kne merni van e igejy avBattyanyi tetnel valo tovabbutazasra. Szvsz van kb nta harom ember aki csepelre akar utazni, ezeket berelt kulonautoval ep lehet szallitani szaz ev alatt kh 3 millio ard koltseggdl a metrofurkalasra koltott 300 milliard helyett.

Előzmény: Mlle. Grenelle (114)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.19 0 0 115

Ha már a név a fontos, akkor még ebben a projektben nevezzük át metrónak a többi HÉV-et is, az 1-3-4-6 villamosokat és talán még a 7-es buszt is - mert ezek is tekinthetők metrónak - vagy inkább hagyjuk a nevet a fenébe, attól nem fog változni semmi és lényegében nem is az elnevezés lenne a legfontosabb.

(Az hogy a HÉV-ket számozták, szerintem nem baj, más járatok, vasútvonalak is számozva vannak, egyszerűbb.)

Mlle. Grenelle Creative Commons License 2019.07.19 -1 0 114

Ezt még egyszer, de érthetően.

Előzmény: pert2 (113)
pert2 Creative Commons License 2019.07.19 -1 0 113

Nem lehetne inkwbb a hetes meg nyolcas metroval kezdeni?  Egyebkent az obudai hev cdelpestig meghosszabitasanak semmi ertelme, az utwsok kb ot szazaleka akar a belvarosnal tovabb utazni. Ennel tobb erzelme lenne abnegyes metro meghosszabbitasanak legalabb a Bosnyak terig. Mert a hulye zogloiak meg rakosborzasztoiak a keletimel nem hajlandok atszaplni a gyorsbusztlrol a metrotacsak azert hogy ot percvel kesobb erjenek a morickorzerre vagy kelenfoldre. Ezek utan szvsz jo dopog ha kb harom millaert lecserelio a hevtsblat metrora, es eljagyjak a parszazmilliardnakerulo egyeb metrositast. Azt azert nem artana tudni, hogy a szentendre hevbnyereseges vagy veszteseges, kert utobbi rsetben nem nagy uzlet a fovaroelsi meg ositas meg hitokbavetep.

XNC Creative Commons License 2019.07.19 -1 0 112
okoskodo12 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 111

Az ellendrukkerek a

 

2. kezdés és mély csend, majd üzembe helyezve

3. kezdés után megrövidülve üzem......

4. szeretem mert mindig van ülőhely

5. a Főpolgármester választás után a győző dönt, hogy a ciklus végére megvalósul v. hablatty.

Előzmény: Fzolee (110)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 110

Miert? Nem en vagyok a "szakerto."

 

Egyebkent egy evvel ezelott is azt mondtam volna, h. potcselekves ez a hevatnevezes...

Előzmény: Párhuzamossy Pál (109)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 108
Előzmény: Fzolee (107)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 107
Előzmény: Fzolee (106)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 106

""Hatvanéves elmaradást lehet behozni a csepeli HÉV föld alá vitelével. A teljes 5-ös metróról egyelőre korai beszélni, annyira drága és hosszas beruházás, de ha épül valami Dél-Pesten, Csepelen, akkor azt érdemes úgy csinálni, hogy később, ha lesz rá fedezet és szándék, része lehessen egy sokkal nagyobb közlekedési hálózatnak" – kommentálta a pályázat hírét Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke."

 

https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/leporoltak-az-5-os-metro-terveit/7qf7x8y

Előzmény: Párhuzamossy Pál (105)
Párhuzamossy Pál Creative Commons License 2019.07.18 -1 0 105

Helyes, dobd a linket a "ti" véleményetekről egy évvel ezelőttről!

Előzmény: Fzolee (104)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 104

De mi legalabb nem valtogatjuk a velemenyunk, mint Lalyos... Ugyanis egy jo evvel ezelott meg a csepeli hevet akarta a fold ala vinni...

Előzmény: Párhuzamossy Pál (103)
Párhuzamossy Pál Creative Commons License 2019.07.18 -1 0 103

Ti még egy Lajost sem tudtatok felmutatni a témában, csak egy "mémet".

Előzmény: Fzolee (102)
Fzolee Creative Commons License 2019.07.18 0 0 102

FYI, Lajos akkor volt szakerto, amikor en sved koronaherceg.

Előzmény: Párhuzamossy Pál (100)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!