Érdemes lenne megtenni Vitézy Dávidot az ország közös miniszterelnök jelöltjének! Ő már bizonyította, hogy nyugatos szellemiségű, tetterős és tehetséges vezető, épp azért távolította el az orosz titkosszolgálat a BKK szervezet éléről. (Lásd: https://index.hu/belfold/2017/10/28/vitezy_david_oroszorszag_metrofelujitas/)
Valószínűleg az EU és a NATO kedvezően fogadná a személyét emiatt - illetve most Kanadától Franciaországon át Ausztriáig szezonja van a nagyon fiatal állami vezetőknek. Zsidó identitása miatt könnyen kedvezőbb kapcsolatokat építhetne ki Amerikával, ahol jelenleg Magyarország páriának számít. (Lásd: http://valasz.hu/itthon/eloszor-vall-zsido-szarmazasarol-vitezy-david-116970)
Az elsősorban Budapest-központú, ellenzéki érzelmű lakosságnak is megfelelne Vitézy miniszterelnökként, mert relatíve rövid idő alatt igen sokat tett a közösségi közlekedés modernizálásáért, ami százezreknek hozott látványos életminőség javulást.
Vitézy személye az ún. "polgári oldal" számára is elfogadható vezető lehet, mert ő maga nem exponált, de szegről-végről távoli rokonságban áll ez eddigi miniszterelnök Orbán Viktorral - aki az apja, a veje és az udvari gázszerelője harácsolása miatt besározódott, a kvázi-fasiszta gyűlölet alapú politikája miatt pedig emberileg vállalhatatlanná vált.
A fenti tervvel kapcsolatban problémát az olajszállításból élő orosz birodalommal érdek-egységben lévő autósok (személy-gépkocsizó rétegek) jelentik, akik hazánkban nagyon befolyásosak. Ők sajnos zsigerből gyűlölik Vitézyt a sárga villamosok, az alacsony padlós buszok és más közösségi közlekedési formák fejlesztése, illetve a Futár és a BuBi közbicikli rendszer bevezetése terén elért eredményeiért.
Meg kellene próbálni elmondani nekik, hogy minden liter amit az oroszoktól kuncsorgott olajból tankolnak azért, hogy szál egyedül ülhessenek az acél kalitkájukban - az egy-egy jancsiszeg a magyar állami függetlenség koporsójába. Ahonnan a sötétben zombiként mászik elő a diktátor Putyin, hogy elvegye tőlünk mindazt a szabadságot, amit a rendszerváltás óta élvezünk!
(Számítógép helyett golyós számológép, mobilteló helyett ikervonal de csak KISZ-tagoknak, schengeni határtalanság helyett 5 évente 50 márka valutakeret és csak blokkon belül érvényes útlevél, 100 kábel csatorna helyett 1 magyar és 1 cseszkó tévé, kivéve hétfőn, nyolcvanféle üzlet helyett egy közért és egy vasedény, tele hiánycikkekek hűlt helyével.)
Emlékszünk még rá? Tényleg újra ezt akarjuk vagy választunk inkább egy européer-atlantista ifjút az ország élére és elfogadjuk, hogy a szabadság megőrzésének az ára az olajfüggőség csökkentése, amihez a közösségi közlekedés elősegítése az egyik fő eszköz.
„Tisztelt Közlekedési Államtitkár úr! Hónapok óta nem is hallottunk felőled, a MÁV eddigi legnagyobb válságát mély hallgatással töltötted egész nyáron” – kezdi a posztját Vitézy, aki szerint az államtitkár csak akkor lép elő, amikor a minisztere már „teljesen lejáratta magát.”
A 2024-es választások nagy kérdése, hogy a 2022-es eredmények miatti reménytelenségből van-e kiút, mondta el Hajnal Miklós a Momentum sajtóbeszélgetésén. A párt frissen megválasztott elnökségéből hárman vettek részt a beszélgetésen, a kampányfőnök Hajnal mellett a többi párttal való tárgyalásokért felelős Bedő Dávid és a politikai kommunikációért és helyi ügyekért felelő Tompos Márton.
Ungár Péter az anyja kérésére megegyezett Orbán Viktorral?!
> Már egész biztos, hogy valaha létezett Szent Orbán.
A Szépművészeti Múzeumban van egy barokk korabeli, nagy nagyméretű olajfestmény, ami egy az egyben Orbán Viktort ábrázolja, "Szent Jakab legyőzi a mórokat" címmel. Honnan vett Tiepolo, a velencei piktor időgépet akkoriban?
> a csaladja mindenkinek szent ezt orbannak se lehet felroni
Szerintem összekevered Don Vito-t a Viktor-ral? Ez a szent famiglia duma Szicíliában szokásos - de már ott is egyre kevésbé, mióta Falcone és Borsalino vizsgálóbírók, meg az utódaik nagyrészt felszámolták a Cosa Nostrát.
> Az érdekel, hogy mit tenne egy ilyen miniszterelnök a bérből-fizetésből élőkért - a melósokért?
Ha tudnál olvasni, a topiknyitóban le volt írva, hogy Vitézy a kb. 3,5 éves BKK vezetése igen sikeresen modernizálta alatt fővárosi tömegközit. Szerinted a bérből-fizetésből élő mivel járnak munkába a fővárosban? Jelenleg kb. 55% - 45% a közösségi és az önegyéni közlekedés részaránya Budapesten, tehát a kis többség még mindig békávézik. Nekik nagyon sokat számít, hogy hozott alacsony padlós buszokat, villamost hosszabbított és a Futár kijelző oszlopok miatt végre lehet tudni, hogy tényleg mikor jön a következő jármű. Az egyszerű emebrek életminőségén sokat javított.
>> "épp azért távolította el az orosz titkosszolgálat a BKK szervezet éléről"
>
> Te beteg állat :D :D :D :D
> Egy hardcore chemtrailes-laposföldhívő az kutyafasza hozzád képest :D
Ha tudnál olvasni, a topiknyitóban be volt linkelve az Index webportál cikke, amiben részletesen feltárták, hogy az orosz ügynökök miként manipulálták Tarlóst és Orbánt a Vitézy eltávolítása érdekében (mivel ő nem akart orosz "felújított" metró kocsikat beszerezni venni a légkondis nyugati cuccok helyett).