Keresés

Részletes keresés

XNC Creative Commons License 2023.09.03 0 0 32

Volt valami értelme a felújításnak?

O.K., időnként felújítanak ezt-azt; csak erre nem igazán van pénz; így aztán ez jó ritka.....

Ráadásul nem úgy szervezték a munkát, hogy a metróforgalmat NE zavarja.

XNC Creative Commons License 2021.09.08 -2 0 31

1 rémálom az egész.........

pert2 Creative Commons License 2020.11.26 0 0 30

En utaztam az uj harmas metron amig meg mukodott, semmi halalfelelmem sem volt. A rossz nyelvek szerint az atepiteskor a regi kocsikbol csak a vetlzetofulke toloajtajat meg a borfogantyukat eitettek be az ujba, hogy megis felujitas legyen. Az picit furcsa, hogy miert rozsdasodna jobban egy vadiuj acellemez a harminc evesnel, ebben tan nemi politikai rozsdasodas is lehet, tan az ajto koze rakott fakockak mellett egyesek sosavval is locsolgatjak az alaplemezeket.

Előzmény: martinaxe7 (29)
martinaxe7 Creative Commons License 2020.11.26 0 0 29

Alkalmatlan anyagok használata, elavult felfüggesztési rendszer, visszatérő rozsdásodás, tucatnál is több sorozatos meghibásodás, ügyetlenül megvalósított, ideiglenesnek szánt megoldások, orosz szabványok, gondatlan kivitelezés – olvasható a lapunk birtokába került jelentésben. De akadnak ennél cifrább dolgok is. 

 

https://nepszava.hu/3100633_felujitott-metrokocsik-orosz-rulett

laci(b) Creative Commons License 2020.06.14 0 0 28

Sziasztok. Kíváncsi lennék hogy ki az aki a pótló buszok menetrendjét,indulását,meghatározza ellenőrzi.

Már tele van a sárcipőm azzal hogy hétvégén a Lehel téren mindig akkor indul ki a busz a megállóbol amikor felérek a lépcsőn. Hozzáteszem 1-2 utas ül a kérdéses járművön,az utánna indulón pedig 20-30 utas van összezárva az indulásig. Szóval vicc az egész..

XNC Creative Commons License 2020.03.11 0 0 27

Sose lesz kész........

decens migronc Creative Commons License 2017.11.22 0 0 26

A metrópótló buszok elég gyorsak. Nem gondoltam volna.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.20 0 0 25

és milyen igazad van!

Hát hol van a Krasznaja Maszkvához a Chanel No5 !

Előzmény: Törölt nick (24)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.17 0 0 24

A franciákban én még annyira sem bízom, mint a ruszkikban.

Előzmény: etomcat (23)
etomcat Creative Commons License 2017.10.17 -1 0 23

> Tényleg egy új metró árába kerül. Ez engem is orrba vágott, amikor megtudtam.

 

Értelemszerűen új metrók a putyin-zebrák, a kiküldött régi kékek mennek a kohóba, csak a pályaszám tábláik és a vezetőfülkék kilincsei kerülnek újra felhasználásra. A kamu felújításként történő tendereztetés az Alstom és más nyugati relációjú gyártók korszerűbb, légkondis, tárcsafékes szerelvényeinek a versenyből kizárása céljából történt.

Előzmény: feketekavics (14)
dave_dömper Creative Commons License 2017.10.15 0 0 22

Ha egyszer jársz a 2. Terminál külső (főváros - oldali) közútii előterén, ott láthatod, hogy jelenleg is

építenek a térszinti gépkocsi - parkoló hatát - területén ezt - azt (szállodát, miegymást) Namármost,

ha valóban nagyon komolyan gondolnák ezt a repülőtéri gyorsvasút - ügyet, ezen a területen most

már semmit sem szabadna építeni, még egy kapavágást se tenni, csakis úgy, hogy az ide valamely

lehetséges irányból beérkező (tervezett) gyorsvasút csatlakoztatásának / végállomásának építését

semmi se zavarja, miután a város szempontjából ez lenne az előtéren végrehajtandó legfontosabb

építési projekt.

Túlzás nélkül azt lehet / kell mondani, hogy egyáltalában, valóban ez kellene legyen a legfontosabb

közlekedés - építési projekt ezen a területen. Én legalábbis ennek nemigen látom jelét.

Előzmény: Ordas (21)
Ordas Creative Commons License 2017.10.15 0 0 21

Elvileg ugye a Határ útnál lenne egy Y szétágazás. 1982-re adták volna át az Üllői út alatt futó ágat (Moszkvában sok iylen szétágazás van). Az 50-es villamost kiváltva. Mondjuk kevesebb megállóval, mint a villamos.

 

Ha jól tudom ez az ág menne a reptérre. Szétágazás miatt minden 3-4-5. mehetne a reptérre, ami máris 20-30 perc. Persze, ha így van, akkor az 50-es villamost nem lehetne törölni.

 

Nekem kurva jó lenne. Lőrinci Béke térhez odasétálok, Dózsa Györgyön leszállok és egy járművel járnék dolgozni :)

 

Az a vicc, hogy a Határ úti szétágazó meg van már építve!

 

http://metros.freeweb.hu/terkep/regiterkep1980.html

 

 

Előzmény: dave_dömper (20)
dave_dömper Creative Commons License 2017.10.15 0 0 20

A Kőbánya - Kispest - i, jelenlegi végállomástól a repülőtér 2. Terminálig vezető szakasz lehetséges

forgalma, nyomvonala és annak lehetséges / szükséges metro - építési területe jelenleg több sebből

is "vérzik".

 

Először is  :      Nincs megfelelő terület (hely) a leendő kétvágányú pálya számára. A vasúti pálya

                       mellett gyakorlatilag nincs / nagyon korlátozott a rendelkezésre álló szabad terület,

 

Másodszor :    A metró vágányait át kellene vezetni (fűzni)  a Cegléd - Szolnoki nagyvasúti kétvágányú

 

                      pálya alatt. Ehhez sem állanak rendelkezésre a szükséges, valamint elegendő feltételek,

 

Harmadszor : A Repülőtér 2. Terminál előtti térségben a majdani fej végállomás kialakításának céljára

 

                     jelenleg sincs ehhez a kiszolgáláshoz csatlakozó reális, megvalósítható terv - elképzelés,

 

Negyedszer : Ha metró - szerelvény menne ki a reptérre, biztosan nem lenne szükséges, hogy három -

                     ötpercenkénti gyakorisággal kellene kiszolgálni. A világon sehol sincs ilyen gyakorisággal

                     követő repülőtéri gyorsvasút, még Ferihegynél jóval nagyobb utasforgalmú, közforgalmú

                     repülőterek esetében sem. Ez a körülmény szinte lehetetlenné tenné a teljes Észak - Dél

 

                     (M3) metróvonal közlekedésének a jelenlegivel egyenértékű forgalom - szervezését.

 

Maga a téma ezerszer át lett tárgyalva a legszélesebb szakmai körökben. Több lehetséges változat (is)

szóba / megvizsgálásra került, közöttük a Bp. Nyugati pu. irányából, a Budapest - Cegléd közforgalmú,

kétvágányú vasúti pálya igénybe - vételével és megfelelő helyen történő nyílt - vonali kiágaztatásával,

illetve Bp. Keleti pu. irányából, Budapest - Újszász - Szolnok, kétvágányú vasútvonalból egy megfelelő

helyen (vasútállomáson) történő kiágaztatásával. Döntés (tudomásom szerint) mind a mai napig nincs,

(legalábbis végleges döntés). A valóban reálisan megvalósítható építési változatok költsége az egeket veri.

 

Előzmény: Aurelius Respectus (12)
ewolf Creative Commons License 2017.10.15 0 0 19

Lovasberényig!

dave_dömper Creative Commons License 2017.10.15 0 0 18

Mondjuk elég sokszor utazom a 3 - as vonalon, többnyire még a régi Mitisinszk - i kocsikkal. Ahhoz

képest, hogy a kocsik valóban elavultak (mitől ne lennének azok ?) és hogy a pálya sem mondható

tökéletes állapotúnak, (szerintem) iszonyú sebességgel száguldanak a szerelvények. Nem vagyok

majrés, de időnként a besz...ás környékez a szirénahangú száguldáskor. Igaz az is, hogy a felújított

Mitisinszk - i kocsik esetében már nem hallani ezt a szörnyűséges, vijjogó (stuka) hangot, ám azért

az is igaz, hogy a szinte zsír - új Alstom - szerelvények (még a 2- es vonalon közlekedők is) sokkal

csendesebbek. Na jó, ebben a felújított (illetve a 4 - es vonal esetében az új) pálya is belejátszik.

Előzmény: baculum (17)
baculum Creative Commons License 2017.10.15 0 0 17

én például kifejezetten szeretem az elavult technikákat :-)

Előzmény: linfury (15)
linfury Creative Commons License 2017.10.15 0 0 16

A legnagyobb baj egyébként az, hogy kevés a kapaszkodó ... elkezdtek ugyan most már az ajtók fölötti keresztrudakra fogantyúkat tenni, de mivel merőlegesen meg nincs, pont fele annyi van, mint a régin

Előzmény: linfury (15)
linfury Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15

Persze, a régihez képest jó ... csak ennyiért lehetett volna újat és modernet is venni ... 

Előzmény: feketekavics (13)
feketekavics Creative Commons License 2017.10.15 0 0 14

Tényleg egy új metró árába kerül.

Ez engem is orrba vágott, amikor megtudtam.

_FK

Előzmény: Qqberci (7)
feketekavics Creative Commons License 2017.10.15 0 0 13

Utaztam felújított orosz metrón. Nekem tetszik.

A  Szojúz űrhajó is élve visszahozza az embereket.

_FK

Előzmény: Qqberci (7)
Aurelius Respectus Creative Commons License 2017.10.15 0 1 12

ha a Balatonig nem is, de Káposztásmegyerig meg kellene hosszabbítani, a másik irányban meg Ferihegyi repülőtérig

Előzmény: panthera negra (2)
linfury Creative Commons License 2017.10.15 0 0 11

Senki nem görcsöl a buszozáson ... max. azon, hogy nincsenek momentán sehol a buszok

Előzmény: balkan_kobra (6)
dave_dömper Creative Commons License 2017.10.15 0 0 10

Miért ? Alagutakat és völgyhidakat építeni mi is tudunk, még ott is, ahol semmi szükség sem volt rá

(lásd Kőröshegy környékén egy hosszú völgyhíd a M7 - en, vagy éppen a baranyai dombok alatti egy-

szerre 4 alagutat is a M6 - on). Ez a bravúr simán megismételhető a Keleti Kárpátokban is, ráadásul

azok valóban méretesebb hegyek, így valóban joggal indokolható lenne mind az alagút, mind pedig

a völgyhíd építése.

Előzmény: panthera negra (5)
dave_dömper Creative Commons License 2017.10.15 0 0 9

Akarni nem akar semmit, mert az akarás a magadfajták sajátja. Leginkább olyasmit szeretne, hogy

ugyan menj már ki bármelyik budapesti pályaudvarra, hátha megjön az esti vonattal az eszed (is).

Előzmény: balkan_kobra (6)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.15 0 0 8

A francia technológia is több évszázados (még Merle is írt róla a Csikóéveinkben), oszt mégsincs vele senkinek baja.

Előzmény: Qqberci (7)
Qqberci Creative Commons License 2017.10.15 0 0 7

Szox-e gondolkodni? Tarlósék egy új metró árából bebetonoznak egy 40 éves technológiát...

Előzmény: balkan_kobra (6)
balkan_kobra Creative Commons License 2017.10.14 0 0 6

a liberáltak  meg azon görcsölnek, hogy buszozni kell majd,  eddig az volt a problémájuk, hogy nem újítják fel Tarlósék

 

 

mit akar egy liberált, tudja ezt valaki?

Előzmény: decens migronc (3)
panthera negra Creative Commons License 2017.10.14 0 0 5

Másik oldalra meg Kolozsvárig meg lehetne hosszabitani, csak mert az autopálya Nyiregyházánál véget ér. A Kárpátokat meg elronditani autopályával csunya lenne.

Előzmény: Szabálytalan nicknév12 (0)
Szabálytalan nicknév12 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 4

Mindenkinek van mondanivalója aki posztol, mivel az a mondanivalója.

 

Ugye ugye...!  :)

 

Előzmény: pipppen. (1)
decens migronc Creative Commons License 2017.10.14 0 0 3

Az útasok felső szinten foglalkoznak vele, mert buszoznak addig. Ami nem baj, ha elég sűrűn és gyorsan jár az a busz.

Előzmény: Dózer Elek (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!