En utaztam az uj harmas metron amig meg mukodott, semmi halalfelelmem sem volt. A rossz nyelvek szerint az atepiteskor a regi kocsikbol csak a vetlzetofulke toloajtajat meg a borfogantyukat eitettek be az ujba, hogy megis felujitas legyen. Az picit furcsa, hogy miert rozsdasodna jobban egy vadiuj acellemez a harminc evesnel, ebben tan nemi politikai rozsdasodas is lehet, tan az ajto koze rakott fakockak mellett egyesek sosavval is locsolgatjak az alaplemezeket.
Alkalmatlan anyagok használata, elavult felfüggesztési rendszer, visszatérő rozsdásodás, tucatnál is több sorozatos meghibásodás, ügyetlenül megvalósított, ideiglenesnek szánt megoldások, orosz szabványok, gondatlan kivitelezés olvasható a lapunk birtokába került jelentésben. De akadnak ennél cifrább dolgok is.
Sziasztok. Kíváncsi lennék hogy ki az aki a pótló buszok menetrendjét,indulását,meghatározza ellenőrzi.
Már tele van a sárcipőm azzal hogy hétvégén a Lehel téren mindig akkor indul ki a busz a megállóbol amikor felérek a lépcsőn. Hozzáteszem 1-2 utas ül a kérdéses járművön,az utánna indulón pedig 20-30 utas van összezárva az indulásig. Szóval vicc az egész..
> Tényleg egy új metró árába kerül. Ez engem is orrba vágott, amikor megtudtam.
Értelemszerűen új metrók a putyin-zebrák, a kiküldött régi kékek mennek a kohóba, csak a pályaszám tábláik és a vezetőfülkék kilincsei kerülnek újra felhasználásra. A kamu felújításként történő tendereztetés az Alstom és más nyugati relációjú gyártók korszerűbb, légkondis, tárcsafékes szerelvényeinek a versenyből kizárása céljából történt.
Elvileg ugye a Határ útnál lenne egy Y szétágazás. 1982-re adták volna át az Üllői út alatt futó ágat (Moszkvában sok iylen szétágazás van). Az 50-es villamost kiváltva. Mondjuk kevesebb megállóval, mint a villamos.
Ha jól tudom ez az ág menne a reptérre. Szétágazás miatt minden 3-4-5. mehetne a reptérre, ami máris 20-30 perc. Persze, ha így van, akkor az 50-es villamost nem lehetne törölni.
Nekem kurva jó lenne. Lőrinci Béke térhez odasétálok, Dózsa Györgyön leszállok és egy járművel járnék dolgozni :)
Az a vicc, hogy a Határ úti szétágazó meg van már építve!
A legnagyobb baj egyébként az, hogy kevés a kapaszkodó ... elkezdtek ugyan most már az ajtók fölötti keresztrudakra fogantyúkat tenni, de mivel merőlegesen meg nincs, pont fele annyi van, mint a régin
Másik oldalra meg Kolozsvárig meg lehetne hosszabitani, csak mert az autopálya Nyiregyházánál véget ér. A Kárpátokat meg elronditani autopályával csunya lenne.