Én is gondolkodtam azon, hogy kényelmesen megbízást adok ennek a cégnek, de nem jutottam el az ajánlatkérésig, ugyanis a 0. pillanatban hülyének néznek, és ezt nem tolerálom.
A szolgáltatásaik díján felül, _valószínűleg_ a keresőjükben kínált vételárba még "extra" hasznot építenek be.. Esetemben 1620Eurót:
Az autóbehozatalra vonatkozó szolgáltatásaik árát így nem ismertem meg, de hogy még AZON FELÜL számoljak rá bő félmillió forintot? (és erről ráadásul dedikáltan nem tájékoztatnak?)
Ez nem arányos az autóbehozatalhoz szükséges szakértelemmel, képzettséggel és feltételezett anyagi ráfordításokkal - mondom ez csak az extra a díjaikon felül. Csak ezért a különbözetért egy komolyan képzett ember egy hónapig dolgozik Magyarországon/Budapesten :)
Egy 2-3 milliós autónál, ha valaki nem irástudatlan, egyébként ért az autókhoz és beszél németül, szerintem fontolja meg, hogy kivesz 3-4 nap szabit és kényelmesen megoldja maga... De ebbe lóvéba 1 hét is belefér.. Vagy keres szakértő segítséget, aki mondjuk 150-200eFt-ért elutazik vele.
Vagy kezdjük az egészet elölről és legyen az eredeti hirdetésben lévő ár az üzlet alapja, OK?
Az előző hozzászólásomból még, egy fontos momentum maradt ki..Méghozzá arra hivatkozva, hogy a gépjárművet bruttosított avagy, a nélkül tüntetik fel.
Mindegy is, ha van eltérés..S néha, igen komoly összegről lévén szó, nem lebeszélés gyanánt.De inkább többször győződjünk meg, mint becsapódjunk..Egyszer.
Egy okom volt regisztrálni, a hozzászólás érdekében.
Hiszen minden oly mesés és egyszerű??
Az elmúlt hónapok arról szólnak, hogy a legjobbat a legkevesebbet futott, a legfrappánsabb és megkímélt karosszériást, na meg emellett, ne kilyuggatott vagy agyonmosott kárpítot lássak csupa foltokkal, hanem kultúrált belső terű autót találjak.
Megjegyzem, nem aggastyán tipusút, hanem pár éves autóról beszélek, sok sok ezer euróban számolva.
Nos, a történet a kintről behozatal, ami felkeltette az érdeklődésem.
A Mobile de., egy korrekt ajánlati oldal, tele mindenféle jóval..lehet lapozgatni, válogatni kutatgatni, bármilyen típusból, változó árakból mazsolázva.
Az ennek a magyarországi partnerre vonatkozóan, viszont van mit kivetni..
Ugyanis, hogy lehet az, hogy a Német oldal kínálta vásárlási összeg reálisabb, mint a Magyar hírdetője?? Mekkora különbséggel?? 300 eurótól, akár 1000 euróig rúghat az az összeg amit a hírdetett autóra megadnak!! Tehát a szolgáltatási árakon, hogy kézhez kapod a kulcsokat, mert mindent elintéznek..túl, még többszázezer hasznot húznak ki a zsebből??
Hogy van az, hogy egy meghírdetett autó a Német oldalon, mondjuk 7499 euró, s ugyanezen autó a Magyar oldalon 7999 euróért van meghírdetve úgy, hogy még a plusz költséget ki kell fizesd?
Engedje meg, hogy azt a levelet, illetve részeit beollózzam, amelyet Önnek hivatalosan is megválaszoltam. Talán ezzel teljesebb lesz a kép erről a helyzetről:
Az adás-vételin ki szerepelt, mint eladó? A magyar cég, vagy a kinti magánszemély/cég neve volt rajta? Nem mindegy, hogy kinél kell reklamálnod. A szavatossági igényről nem is beszélve.
Nem régen hozattam be velük egy autót, azt mondták minden rendben vele. A hirdetés megfelel a valóságnak(szerintük). Az autót balesetmentesnek és megkíméltnek hirdették, amit ők leellenőriztek(elvileg).
Lekértem az autó előéletét az "autoDNA.hu"-tól(pénzért) és kiderült kaptam egy 2szer megtört autót, eltitkolták hogy motorhibás, az utolsó pillanatban törölték a motorhibát jelző lámpa üzenetét, hogy ne lássam meg amikor igent mondok a megvételre.
Kötnek neked biztosítást olyan áron, amit te ha akarnál sem tudnál ilyen drágán megkötni(20000ft plusz költség). Amikor kiszámolják mennyibe kerül a papírozás ott is vastagon fog a ceruza, pedig a 182eft szállítási költség meg a 149eft adminisztrációs díj fedezi a költségüket(azt írják a honlapukon). Az lepapírozásra rádobnak még vagy 30-40eft-ot. Náluk minden drágább mint az állam által előírt díjak(honosítás, műszaki v., eredetiség vizsga stb).
Most jöhet a pozitívum: Nagyon kedvesek, és azt mondják amit hallani akarsz. Középárfolyam+2ft-on váltják az Euro-t.
Tudom, hogy nem olcsó a behozatal. Én azért gondolkodom ilyenben, mert a kinézett autó nem nagyon van itthoni használtpiacon.
Ha összesen ugyanott vagyok, mintha itthon venném, az már nekem jó, mert legalább van választék. Persze a kicsi választék miatt eleve nehéz belőni az itthoni használtpiaci reális árat.
Én nem tudok sajnos kimenni érte, se a nyelvtudásom, se az ügylethez és az autóhoz nincs meg a szakértelmem.
Ezért a szolgáltatásért fizetnék, csak szeretném tudni, hogy valóban megbízható akire ennyi pénzt rábízok.
Más hasonló vállalkozás is érdekelhet, akik ilyennel foglalkoznak.
Amennyiben azt feltételezed, hogy a cég saját maga fizeti ki a vételárat, saját számlára vásárol, akkor lehet. Egyébként én is nézegettem, szerintem egy ügyes vállalkozás, de azért nagyon nem lesz olcsó a behozatal. Azt gondolom, ennyiért behozza bárki, aki hajlandó ezzel foglalkozni. Én próbából egy kb 900km-re lévő autót néztem: a szállítási költsége 150.000 forint, ami nem durva, de ugyanennyi az ő saját díjuk. A regadót valamiért kicsit magasabbra kalkulálták, de azt gondolom, lehet csak simán szállítást kérni.
Engem is érdekelne, szóval ha esetleg találtál valamilyen infót, vagy van tapasztalatod, szívesen venném.
Én annyit tudtam eddig kideríteni, hogy lekértem a cégjegyzékből az adatokat, ott rendben tűnik, valamint a tavalyi mérlege alapján 330 milliós forgalom volt, ami szerintem azt jelenti, hogy évi kb 100 autót hoztak be.