Keresés

Részletes keresés

chicagoi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 67

Hihetetlen :-)))

Előzmény: savhivatal (66)
savhivatal Creative Commons License 2015.07.14 0 0 66

1968-ban berántottak Szandaszöllösre egy 2 hónapos légi felderítö semmittevésre. Térképészeti tanárunk egy volt kir. pilóta alezredesi rangban (szólítsatok csak Oszi bácsinak) pontos informéciókkal szolgált a Magyar Királyi Légierö 45-ös állományáról. Ö még repült.

Előzmény: savhivatal (64)
savhivatal Creative Commons License 2015.07.14 0 0 65

Nem ide tartozik, csak kicsit.

 

"az Egyesült Államok kísérletet hajtott végre egy töltet nélküli B61-12-es atombombával 2015. július 1-jén"
Mondja az Alfahír

Milyen az?
(http://alfahir.hu/moszkva_szerint_provokacio_volt_az_amerikai_atombombateszt)
MOCBA már ettöl is beszarik?
Azannya.

savhivatal Creative Commons License 2015.07.14 0 0 64

Nem igaz. A bevethetö repülök fogytak el. Szivesen megadnám a nevet és címet, de az illetö már 90 felett van. Mellesleg berepülö pilóta lett az USA-ban.

Előzmény: herwest (60)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.10 0 0 63

„Ez nem légierő, ez légi erőlködés” – Hullanak a vadászgépek

 a légi bázis parancsnoka által vezetett repülőgépen – mint az összes többi Gripenen – a hajtóműnek kétféle alapjárata létezik, az egyik a „légi alapjárat”, a másik a földi. A kettő között az a különbség, hogy a légi alapjárat hagy egy bizonyos tolóerőt a repülőgép hajtóművén, épp annyit, hogy az a levegőben tudjon maradni. A földi alapjárat pedig ténylegesen lecsökkenti a hajtómű teljesítményét annyira, hogy az már tolóerőt nem fejt ki. A kecskeméti vadászhajózók szerint parancsnokuk balesetét az okozhatta, hogy leszállás közben nem a földi, hanem csak a légi alapjáratra húzta vissza a hajtómű vezérlőkart, így a gépet tolta még a hajtóműve, és ez ellehetetlenítette a fékezést. a kecskeméti légi bázis dandárparancsnoka, aki repüléstechnikai hiba miatt katapultált, májusig mindössze nyolc órát repült az évben.

King_of_Giants Creative Commons License 2015.07.09 0 0 62

Vazze, alátámasztották mert nincs első futója?

Mint a II.VH gumitankjai

Előzmény: JAWA-CZ/SK (58)
Sehaj Creative Commons License 2015.07.09 0 0 61

0,2 Mach

Előzmény: JAWA-CZ/SK (58)
herwest Creative Commons License 2015.07.09 0 0 60

Ismerek valakit aki magyar pilöa volt a II VH-ban. De sosem repült. Mire kiképzték elfogytak a gépek.

 

Hülyeség, a háború végére pilótahiány volt.

Előzmény: savhivatal (20)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.07.09 0 0 59

Katonai forrásból úgy értesültünk, hogy a csehországi baleset oka úgynevezett repüléstechnikai hiba, mely gyakorlatilag pilótahibát jelent. Lapunknak név nélkül nyilatkozó katonai pilóták elmondták, hogy a légi bázis parancsnoka által vezetett repülőgépen – mint az összes többi Gripenen – a hajtóműnek kétféle alapjárata létezik, az egyik a „légi alapjárat”, a másik a földi. A kettő között az a különbség, hogy a légi alapjárat hagy egy bizonyos tolóerőt a repülőgép hajtóművén, épp annyit, hogy az a levegőben tudjon maradni. A földi alapjárat pedig ténylegesen lecsökkenti a hajtómű teljesítményét annyira, hogy az már tolóerőt nem fejt ki. A kecskeméti vadászhajózók szerint parancsnokuk balesetét az okozhatta, hogy leszállás közben nem a földi, hanem csak a légi alapjáratra húzta vissza a hajtómű vezérlőkart, így a gépet tolta még a hajtóműve, és ez ellehetetlenítette a fékezést.

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2015.07.09 0 0 58

Slovak and Czech air force..../hat hazai termekek:)

Előzmény: Sehaj (53)
Sehaj Creative Commons License 2015.07.08 0 0 57

Előzmény: Törölt nick (56)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.08 0 0 56

Előzmény: Törölt nick (54)
Sehaj Creative Commons License 2015.07.08 0 0 55

Lya :-)

 

Előzmény: Törölt nick (54)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.08 0 0 54

A SU-35, az a technika!

Sehaj Creative Commons License 2015.07.08 0 0 53

Mijaf@xok ezek ? Konzervdobozok ?

Előzmény: JAWA-CZ/SK (50)
Sehaj Creative Commons License 2015.07.08 0 0 52
chicagoi Creative Commons License 2015.07.02 0 0 51

........................................Ősszel várhatók eredmények a Magyar Honvédség két Gripen és egy JAK–52-es típusú repülőgépének közelmúltbeli balesete miatt indított vizsgálatokban – mondta Benkő Tibor vezérkari főnök szerdán az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának ülésén............................

Akkor eddig csak halandzsázott Hende úr :-)))

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2015.06.29 0 0 50

Hat ez az mindenkire rakenyszeritik a technikajukat,mskepp meg nem er semmit,ezert maradunk mi is a hazai termekeknel,csak a Nato-minosites vegett kell kell par ugynevezett Grippen.)))nalunk a ALCA-159,most meg a ujabb valtozata a alca-169-es van,eloterbe hazai termek.)

Előzmény: savhivatal (42)
Sehaj Creative Commons License 2015.06.28 0 0 49
Sehaj Creative Commons License 2015.06.28 0 0 48
savhivatal Creative Commons License 2015.06.28 0 0 47

Értem, tehát jogos.

Előzmény: nagyanyo5:0 (44)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.28 0 0 46

Anno, lehetett venni a ruszkiktól "B" osztályú tudást. Ma az amcsiktól, Izraeltől "C"-t.

Itt egy német-francia nem játszik, mert ök vannak a "B"-szinten.

 

Ez igaz repülésre, hírszrzésre, mindenre.

Előzmény: Törölt nick (35)
Háténimmárkitválasszak? Creative Commons License 2015.06.28 0 0 45

Elég valószínűtlenül, mert a repcsikben nem nyomják a gázt.

Előzmény: Glavingojn (39)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 44

Az F16-os meg lezuhant:(((((

Előzmény: savhivatal (42)
savhivatal Creative Commons License 2015.06.28 0 0 43

Még akkor sem ha valaki dandártábornok.

Előzmény: Glavingojn (39)
savhivatal Creative Commons License 2015.06.28 0 0 42

Stemplizéssel nálam nem sokra mész.

A magyar légierö az öreg lejárt és bérelt Grippenekkel kidobott pénz.

A király meztelen.

 

Előzmény: Rezsi bá (27)
savhivatal Creative Commons License 2015.06.28 0 0 41

Kapjon merevgörcsöt a végbél záróizmod.

Előzmény: Rezsi bá (27)
savhivatal Creative Commons License 2015.06.28 0 0 40

68-ban Szandaszöllösön voltam 2 hónapot. Ez alatt az idö alatt 2 MIG ment le. Olyanok voltak mint az összegyürt sörösdoboz. A sajtóban egy szó sem.

Nem vagyunk pilóta nemzet.

Glavingojn Creative Commons License 2015.06.28 0 0 39

Autóban sem célszerű egyszerre nyomni a féket és a gázt. Valami hasonló történt.

Előzmény: herwest (33)
chicagoi Creative Commons License 2015.06.28 0 0 38

Kivéve a Széles féle kikapcsolót -)))))))))))))))))))))))

Előzmény: Háténimmárkitválasszak? (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!