Nyilván az érzi magát a legjobban megrövidítve, aki eddig 40-ért nem vette meg az éves országos matricát, de 5-10-15-ért már megveszi azokra a megyékre, amikre kell neki.
Hát, csak ezen az egy tételen ennyivel rövidítette meg a kormány az embereket..
baromság.
lentebb kiszámoltam, keresd vissza:
ha a megyematricával 5 km-t nyersz az oda és visszaúton, már akkor bőven jól jártál azzal, hogy megvetted 5.000.-Ft-ért, mert a benzin megtakarításon a sokszorosa visszajön.
Tudod, milyen kevesen vettek éves matricát? 1-2 százalék se, és azoknak a túlnyomó többsége is céges kocsi volt. Tehát nem nagyon számítasz, attól, hogy neked éppen kevesebb, még nagyon sokaknak lehet több.
Azon a környéken nincs fix kamera, mobil autót meg eddig csak az M0-M2 csomópontnál közvetlenül utána láttam az M0-on az Auchan felé haladva. Igaz, ott gyakran. Biztos sokan belefutottak, akik nem tudták, hogy a nullás melyik része fizetős és melyik nem.
(csak azért kérdem, mert vannak a környezetemben olyanok, akik havi matrica nélkül tették meg olykor azokat a szakaszokat (M3 Fótig, M0 Fót és Dunakeszi között), de büntetést egyik se kapott. Mázlijuk volt vagy azokon a szakaszokon elnézőbbek a kamerák?)
Van-e arról valami információ, hogy hány ember kapott büntetést azért, mert nem volt Pest megyei matricája, és elmerészkedett a Budapest áthúzva táblától Fótig vagy a soroksári Tescóig (elvileg ugye azokra a szakaszokra is kell matrica)?
Az autósok milliárdokat buktak az útdíjrendszer átszabásán
7,3 milliárdot hozott a megyei matrica
Az útdíjszolgáltató adatai szerint a 1,3 millió eladott megyei matricából több mint 7,3 milliárd forint bevétel tavaly származott, ez az összes e-maticákból befolyt bevétel 12,7 százaléka.
Hát, csak ezen az egy tételen ennyivel rövidítette meg a kormány az embereket..
A megyei matricák érvényessége A matricák ezen típusa kizárólag egy éves intervallumra vásárolható – tehát az érvényessége a tárgyév első napjától a következő év január 31. napjának 24. órájáig tart.